lasinpyyhkijä

luukut, ovet, keskuslukitus, valot
Vastaa Viestiin
Avatar
Raato66
Viestit: 63
Liittynyt: 20.5.2012 3:57
Paikkakunta: Syrjällä..

lasinpyyhkijä

Viesti Kirjoittaja Raato66 »

Nyt naurattaa jo... kaveri soitti ku sil oli lainas väykky... miten lasinpyyhkijän saa takas alas ku nostanu sen pystyyn, sanoin emmää tiädä ku ei ol ollu tarvetta nostaa ylös, vaikka sulan olenki vaihtanu. No, mää sitte kans rykäsin sen ylös, eikä alas millää helvatilla... no nyt oli sit kaks mersuu pyyhkijät 45 asteen kulmas, miätintä kalija ja tuumaustupakki ja crc purkki... eikä aikaakaan ku homma pelas... taas kaik hyvi, lissää kalijaa
Avatar
drneo
Viestit: 507
Liittynyt: 24.2.2011 12:44
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja drneo »

kyl se kuule ihan voimalla menee, nimimerkillä itekki pähkäilin asian kanssa
OuMai606
Viestit: 6
Liittynyt: 30.11.2012 11:56
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja OuMai606 »

Ite kanssa viimetalvena pähkäilin pystyssä olevan sulan kanssa.. Nooh, vähän voimaa peliin ja rusahduksen kanssa sulka lasia vasten. Eipä ole ainakaan omasta pelistä enään sulka pystyssä. Lohkesi meinaan jotkun lukituskynnet palasiksi.. :oops:
Leppälän Manu
Viestit: 21
Liittynyt: 30.4.2013 13:00

Viesti Kirjoittaja Leppälän Manu »

Itse taistelin saman "ongelman" kanssa. Siinä keskellä jousien välissä on pieni peltisuikale joka pääsee ns. ylikulmaan. Se on nivelöity molemmista päistä. Taivutin jämäkästä rautalangasta koukun ja vedin sitä koukulla lasiin päin ja samalla painoin pyyhkijän varren alas. Meneeköhän ylikulmaan vanhuuttaan, mutta itse en uskaltanut niin paljon voimaa käyttää että olisin väkivalloin sen alas rusauttanut.
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

En mä ole nähnyt yhdessäkään w124, w208 tai w210 mitään ongelmaa tuon asian kanssa, vaikka aina esim. pesun ajaksi taittanut pystyyn :shock: Jäykähköhän se on mutta ei multa mitään ole ikinä hajonnut.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 kori”