Varashälytin ja autoradio

Vastaa Viestiin
ilmari_200
Viestit: 2
Liittynyt: 28.2.2006 20:50
Paikkakunta: Kankaanpää

Varashälytin ja autoradio

Viesti Kirjoittaja ilmari_200 »

Väyrynen -96 saksan tuonti.

Soittimena on alkuperäinen kasettiradiohärveli, joka on tarkoitus päivittää hieman uudempaan. Kyseisessä alkuperäissoittimessa on merkkivalo hälytinjärjestelmälle.

Jos löytyy tietoa, niin onko soittimessa hälytysjärjestelmään liittyen muutakin, kuin pelkkä silmukan ominaisuus? Miten hälytinjärjestelmä pitää huomioida soitinta vaihtaessa.

Hälytyssysteemi lienee alkuperäinen.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Tervetuloa Meselle Ilmari_200. :D

Luulen että soittimen saa ohitettua, kunhan saat jostain selville mikä on hälyttimen piuhapari :arrow: oikosulkuun tai vaihtoehtoisesti jännite. Asiasta on muistaakseni keskusteltu jo aiemminkin, Becker-soittimen ympärillä. :roll:
ilmari_200
Viestit: 2
Liittynyt: 28.2.2006 20:50
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja ilmari_200 »

Lueskelin kyseisestä aiheesta keskustelua, mutta ei ihan auennut oliko homma selvinnyt vaiko ei.
Avatar
J.T.S
Peräkylän pimentäjä
Viestit: 3429
Liittynyt: 30.9.2005 12:37
Paikkakunta: Syrjäkylä

Viesti Kirjoittaja J.T.S »

Tuota meikeläisen koupessa oli myös semmoinen Beckerin alkuperäinen kasetti rammari, siinäkin oli sellainen "security" valo, siinä irrotettavan etupaneelin alla. Ainakaan minulla sillä "security" valolla ei ollut mitään tekemistä muun alarm-järjästelmän kanssa, vaan se oli vaan sen rammarin oma suojaussysteemi. :roll: Se soitin on muuten nyt raktorissa ja hyvin pelittää, kuuluukin hirvittävän hyvin, päävirtoja ei vaan passaa katkaista se kun pyytää sitä kodea. :lol:
Eli itse en ainakaan joutunut huomioimaan sitä "valoa" mitenkään soitinta vaihtaessa. Tosin en tunne sen tarkemmin tuon "väyrysen" systeemiä. Sehän voi toki olla myös erilainen. Semmoinen seikka kannattaa muuten sitten huomioida, että se mersun antenni on sellaista tyypillistä "saksalaista" mallia, eli se ei sovi suoraan näihin "pioneerin" soittimiin, vaan vaatii adapterin väliin, niitä saa niistä soitin kaupoista. :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 sähkö”