w210 heater booster
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 21.3.2014 17:08
w210 heater booster
Moi, missäs ihmeessä vuosimallia 2002 e220 cdin heater booster sijaitsee? Onko se siinä syylärin vesitankin viereisen mustan laatikon alla vai onko se tässä mallissa jossain laturin päällä, niin että pitää ottaa laturi irti että saan kytkettyä siitä johdon irti?
MEinaan akun kulutus on aika huima, 6-8 tuntia akku tyhjä, mittarin kanssa testasin nyppimällä sulakkeet pois ja siltikin virrankulutus oli korkea...
kuvia tai opastusta minkänäköinen kapistus tuo on, kiitos.
Terveisiä Irlannista...
MEinaan akun kulutus on aika huima, 6-8 tuntia akku tyhjä, mittarin kanssa testasin nyppimällä sulakkeet pois ja siltikin virrankulutus oli korkea...
kuvia tai opastusta minkänäköinen kapistus tuo on, kiitos.
Terveisiä Irlannista...
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 21.3.2014 17:08
niinpä,tiileridealer kirjoitti:Voi kun saisikin väyrysen tällaiseksi.aamuisin puhaltaa heti lämmintä
ja kysyjälle,ei lämmitä muutaku kone käynnissä,ei pitäs viedä virtaa jos koukut taskussa
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
tiedä mikä hajoo,mutta joka väykästä on rikki ollu,mitä minä kuullu,kait se korjattavissa on,jos ei oo mikään valettu mötikkäkeltsi kirjoitti:aiheen sivusta,mutta korjaako täälä suomessa noita kukaan? ja kannattaako korjata? ja lopuksi...mikä noista hajoaa? kysyn koska on hajalla itsellä.
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 21.3.2014 17:08
Jes, tuohan siitä oli rikki. Otin ohjaus? Piuhan irti siitä lämppäristä, irrotin kaksi maa? Piuhaa ja vedin ne pultilla kiinni toisiinsa ja eristeteippiä päälle.
Virransyönti loppui kuin seinään, pikku virtarosmo sinne jäi, johon syyllinen oli etupunkkien sähkösäädöt, niille samaa lääkettä eli piuhat irti ja kiinni sit jos tulee tarvis asentoa vaihtaa. En jaksanut enää selvitellä, kumpi penkeistä oli viallinen, jääköön se toiseen kertaan.
Nyt virrat pysyt akussa stabiilina, olen mittaillut tässä tunnin välein, eikä pudotusta ole ollut.
Kiitos kaikille "osallistuneille" ja hyvää kevättä!!
Virransyönti loppui kuin seinään, pikku virtarosmo sinne jäi, johon syyllinen oli etupunkkien sähkösäädöt, niille samaa lääkettä eli piuhat irti ja kiinni sit jos tulee tarvis asentoa vaihtaa. En jaksanut enää selvitellä, kumpi penkeistä oli viallinen, jääköön se toiseen kertaan.
Nyt virrat pysyt akussa stabiilina, olen mittaillut tässä tunnin välein, eikä pudotusta ole ollut.
Kiitos kaikille "osallistuneille" ja hyvää kevättä!!
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 21.3.2014 17:08