W211 420cdi facelift kokemuksia
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 06.8.2006 15:33
W211 420cdi facelift kokemuksia
Terve
Onko kellään kokemuksia kyseessä olevasta ajoneuvosta, onko airmaticin kanssa ongelmia kovempien pakkasten aikaan, ilmeisesti jakoketjun vaihtotarpeesta on päässyt ohi uudemman moottorin myötä? Onko muita mieleen tulevia ongelmia?
Paikalla on kuitenkin asiantuntioita, kertokaa kokemuksianne.
Onko kellään kokemuksia kyseessä olevasta ajoneuvosta, onko airmaticin kanssa ongelmia kovempien pakkasten aikaan, ilmeisesti jakoketjun vaihtotarpeesta on päässyt ohi uudemman moottorin myötä? Onko muita mieleen tulevia ongelmia?
Paikalla on kuitenkin asiantuntioita, kertokaa kokemuksianne.
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 06.8.2006 15:33
7G Tronic (722.9) on tehtaan mukaan mitoitettu 760 Nm vääntömomentille. 420:ssa on muistaakseni 730 Nm...
Mutta on ne (kuulemma) ottaneet 420CDI:stä 800-900 Nm ja aski on ilmeisesti kestänyt...
nimim. "kumipää" taitaa tietää tästä aiheesta jonkin verran
Mutta on ne (kuulemma) ottaneet 420CDI:stä 800-900 Nm ja aski on ilmeisesti kestänyt...
nimim. "kumipää" taitaa tietää tästä aiheesta jonkin verran
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Karala lupailee sen 800nm
http://www.turbotec.com/henkiloautot/et ... _2007-2010
Varmasti luotettavaa.
http://www.turbotec.com/henkiloautot/et ... _2007-2010
Varmasti luotettavaa.
Star
Morjens!!
Moottorihan on mitä loistavin, ite ainakin tykkään ku hullu puurosta
Ja tosiaan kannattaa suosiolla mennä faceliftiin, nii jää jotaki lapsentauteja poies.
Tässä koneessa ei ole enää jakoketjun kanssa ongelmia ja suuttimetkin on ihan kestävässä maineessa. ei oikeastaan mitään erikoista probleemaa, mitä nyt orkkisahtimia on tullut vähä rankastua.
Niitäkin voi suomessa muokata isommaksi.
Laatikko kestää vakiona tonkkosen väännöt ja jos ei piisaa, niin pystyy vahvistaan. 420:n 722.9 on vahvin. Tiuhat öljynvaihtovälit on halvinta huoltoa laatikkoon ja koneeseenki, varsinki jos dpf on käytössä.
Jos lähdet virittelemään, niin orkkis softa kiinnostaa ehdottomasti!!!
Pistä vaikka yv:tä
Ohjelmoinnissa pitää olla kaapelissa tarpeeksi uusi päivitys.
Airmatic ei nykyään ole ongelma, 211:n etupussit saan vaikka minä korjattua ja arnotin kamat on ihan hyviä jenkeistä ja kohtuhintaan.
tosiaan se kompuran suodatin kannattaa vaihtaa.
Ei nyt kännipäisään kaikkia muista, mutta sanosin että OSTA!!!
Täältä sitten löytyy star apua ja ehkä softapuoleenkin tulevaisuudessa.
Moottorihan on mitä loistavin, ite ainakin tykkään ku hullu puurosta
Ja tosiaan kannattaa suosiolla mennä faceliftiin, nii jää jotaki lapsentauteja poies.
Tässä koneessa ei ole enää jakoketjun kanssa ongelmia ja suuttimetkin on ihan kestävässä maineessa. ei oikeastaan mitään erikoista probleemaa, mitä nyt orkkisahtimia on tullut vähä rankastua.
Niitäkin voi suomessa muokata isommaksi.
Laatikko kestää vakiona tonkkosen väännöt ja jos ei piisaa, niin pystyy vahvistaan. 420:n 722.9 on vahvin. Tiuhat öljynvaihtovälit on halvinta huoltoa laatikkoon ja koneeseenki, varsinki jos dpf on käytössä.
Jos lähdet virittelemään, niin orkkis softa kiinnostaa ehdottomasti!!!
Pistä vaikka yv:tä
Ohjelmoinnissa pitää olla kaapelissa tarpeeksi uusi päivitys.
Airmatic ei nykyään ole ongelma, 211:n etupussit saan vaikka minä korjattua ja arnotin kamat on ihan hyviä jenkeistä ja kohtuhintaan.
tosiaan se kompuran suodatin kannattaa vaihtaa.
Ei nyt kännipäisään kaikkia muista, mutta sanosin että OSTA!!!
Täältä sitten löytyy star apua ja ehkä softapuoleenkin tulevaisuudessa.
Star tunaukset ja bitti tuikkaukset
YV:llä kii
YV:llä kii
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 06.8.2006 15:33
.
420cdi,ssä helppo ohjelma.
Kuin yksinkertaistettu V6,n ohjelma.
Käytännössä kaikissa hiukkaspönttö.
Kaksi ecua, joissa molemmissa identtinen ohjelma - muutetaan vaan yhtä, jonka kaapeli kirjoittaa molempiin, tai se kopioituu itse masteri eculta slave - ecuun, en ole niin tarkkaan tutustunut.
Turbiinin luistoa saa tästäkin pienennettyä ohjelmasta - ja tottelee.
Vetoja saa kyllä varmaan tarpeeksi ja siihen vielä lisääkin.
Moottoria on vaan sedaneissa ja maastureissa, muuten mulla jo olis tuollainen.
420cdi,ssä helppo ohjelma.
Kuin yksinkertaistettu V6,n ohjelma.
Käytännössä kaikissa hiukkaspönttö.
Kaksi ecua, joissa molemmissa identtinen ohjelma - muutetaan vaan yhtä, jonka kaapeli kirjoittaa molempiin, tai se kopioituu itse masteri eculta slave - ecuun, en ole niin tarkkaan tutustunut.
Turbiinin luistoa saa tästäkin pienennettyä ohjelmasta - ja tottelee.
Vetoja saa kyllä varmaan tarpeeksi ja siihen vielä lisääkin.
Moottoria on vaan sedaneissa ja maastureissa, muuten mulla jo olis tuollainen.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia