s211 220cdi puljausta

Vastaa Viestiin
HannuS
Viestit: 437
Liittynyt: 25.4.2006 13:12
Paikkakunta: Kiimingin takametsä

Viesti Kirjoittaja HannuS »

Ootko ajanut niitä DPF pöntön regeneraatio polttoajoja Staari kytkettynä? Se näyttää lämpötilat ja muut painearvot ennen ja jälkeen polttoajon. Jos siis vikavalon aiheuttaja on se DPF paine-ero. Manuaalilla vaatii semmoisen 15 minuutin yhtämittaisen ajon jolloin kierrokset ei sais laskea alle 2000. Automaatit vissiin vaihtaa automattisesti pienemmät pykälät "käsipolton" aikana. Mulla se haisee kuminkäry auton alta melkein joka toinen viikko. Siitä tietää että ECU osaa poltella oikein omia aikojaan. Yleensä polttovälit on olleet siellä 600-1500km välein.
Escort MK1 -71
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2933
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Leimalla käytettiin. Tulos:HYLÄTTY.

raidetangon ulkopäät väljät v+o.

Isä kerkesi jo veholle varata ajan vaihtoon. 350€ kiitos :o

soitteli mulle ja sanoi että kova hinta, osat oli 175€. Sanoin että eläpä hättäile ja hain mb osasta lemförderin osat, osat yhteensä 70e ja hetki omaa työaikaa. Pitää vaihdella kunhan tallissa on tilaa.

Ukko kyseli että miten voi olla niin halvat, ei meinannut edes uskoa :D

Niin, se Vehon aika peruttiin...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2933
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Pitää käyttää uusintanäytöllä, vähän jäi rattti vinoon raidepäiden vaihdon yhteydessä.

myös vahinkotarkastuksessa pitää käyttää, sisko kokeili puskurin kestävyyttä petonipossun kans. Possu voitti.

Esp ja tyre pressure indicator unavailable herjaa tulee näytölle säännöllisesti. Jarruvalot ei syty aina jarrua painettaessa.. Pitää käyä koodien luvussa ja kahtoa missä vika on..
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2933
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Jarruvalokytkimen ostin valamiiksi ja lainasin koulusta testerin. Etiäinen oli oikein, jarruvalokytkimen vaihdolla korjaantui.

Leimaa on vuoteen 2015 asti ja ttakapuskurin korjaus nytkähti liikkeelle korjausarvion teolla.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2933
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Hengissä on tämäkin. Taas katsastus edessä. Vastahan se vuosi sitten leimattiin?

Syksyllä tuli tehtyä täydellinen öljyhuolto. Termari pitäis taas vaihtaa. Ny yli 200tkm mittarissa. Kesällä tuli alle uudet micheliinit, tämä talvi menee vielä noilla hakka seiskoilla.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”