Roiston Cinquecento – Valohoitoa

Vastaa Viestiin
Avatar
Cool Hand Saku
Rasvanäppi
Viestit: 561
Liittynyt: 19.3.2006 11:14
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Cool Hand Saku »

Ot. Näin keväällä noita 4-pyöräsuuntauksia riittää.
Vikaa on työvastaanotossa (idiootit) ei ne pyöränkulmat ihan omia aikojaan hakeudu päin pimppiä.
Kun varataan aika suuntaukseen niin ensin pitäisi tutkia miksi, ja korjata väljät kuntoon.
Pitäis 4-pyörä suunnata mutta on klappia siellä ja täällä, turhauttaa ja vituttaa mokoma hölmöily. :nocando:

Ps. Vasta katsastettu ei tarkoita, että alusta on ok. :pappa:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29072
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Nimenomaan, CHS :roll: :idea:

Yleensäkin, "alustan tarkastus ja nelipyöräsuuntaus" ei riitä reseptiksi.
AINA pitää työnvastaanotossa kysyä syy miksi suunnataan ja kertoa se asentajalle.
oulaistenliikenne.fi
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Cool Hand Saku kirjoitti:Ps. Vasta katsastettu ei tarkoita, että alusta on ok. :pappa:
Eikä näköjään myöskään "viime viikolla Mersuihin erikoistuneessa liikkeessä tarkastettu". :? :D

Eilen tuli puljattua vaihdelaatikon kanssa. Turbaanin nykiminen alkoi tympimään takaraivossa, joten vaihdoin sen venttiilin ja suodattimen sekä valuttelin läpi n. 13,5 litraa ööliä. Ainakin äkkituntuma on, että kylmänäkin pääsee nyt liikkeelle ilman nykäyksiä. Öljyjä en saanut lämpiämään 80 asteeseen kymmenen kilometrin testilenkillä ja varttitunnin tyhmäkäynnillä – jonnekin 50 asteeseen nousi. Laitoin pikkuisen yli 80 asteen alarajan. Pitää vaikka lauantain Oldtimer-miitin jälkeen mitata uudestaan.

Kuvia ei tullut paljon otettua ja nekin on vielä kännyssä.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Moro,

Putsailin eilen sisustaa – lähinnä nahkapintoja. Mikähän tuommoisen 211:n sisustassa on nahkaa? :? Penkkien ulkosyrjät eivät tunnu samalta kuin istuinosat. Takaniskatuetkin ovat aika kovan tuntuista kamaa. Liekö vaan hoidon puutteesta kovenneet. :nocando:

Ratti on kulahtanut lounaan suunnalta – maali jo vähän lähtenyt. Koetin töljätä sitä hoitoainetta siihen.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,

Ihmettelin tässä ensimmäisinä hellepäivinä, että miksi ihmeessä autossa on niin outo ilmasto – pää tuntuu paistuvan mutta jotain ruumiinosia paleli. Sitten selvisi, että takapenkin keskisuuttimista ja myös takajalkatilaan pukkaa kuumaa ilmaa.

Tässähän pitäisi kuitenkin olla sulkuventtiili nestekierrolle ja lisäksi sulkuläpät kuumalle ilmalle (plus kaiken näköisiä sekoitusventtiileitä). Liekö joku ilmaläppä mykkänä vai antaneko takapenkin anturit mitä sattuu arvoja. Pitänee käyttää jossain letkun päässä. Koko ajan tulee semmoisia tilanteita, että pitäisi itselläkin se Stari olla. :? Pystyykö noita läppiä ajamaan Starilla kiinni ja auki?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29072
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Starilla pystyy aika perusteellisesti kokeilemaan näiden ilmastointeja. Mutta mutta, olikos se niin että vesiventtiilin vioittuminen aiheuttaa nelialueilmastoinnissa juuri tuollaista ongelmaa vai mikä se oli :? kuka muistaa ?
oulaistenliikenne.fi
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

dealer kirjoitti:Starilla pystyy aika perusteellisesti kokeilemaan näiden ilmastointeja. Mutta mutta, olikos se niin että vesiventtiilin vioittuminen aiheuttaa nelialueilmastoinnissa juuri tuollaista ongelmaa vai mikä se oli :? kuka muistaa ?
Tuo ei olisi mitenkään pois suljettu juttu, koska eihän siellä kennolla tämmöisellä ilmalla tarvisi nesteen kiertää.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

W220:ssä ainakin pystyy comandin kautta (piilovalikko) ajamaan noita ilmaläppiä miten haluaa (0-100%) ja oli siellä vielä joku oma testikin jolla testaa kaikkien läppien ääriasennot itsenäisesti (kalibrointi?) ...että luulisi tuossa 211:ssa löytyvän sama...ehkä :nocando:
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Avatar
epk
Herrastuunari
Viestit: 2488
Liittynyt: 07.11.2005 0:07
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

tod. näk vesiventtiili, muistaakseni sen star tarkistus on vielä sen verta tyhmä että näyttää sen kunnossa olevaksi vaikkei olisi.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,

Tänään ei pirssi kummitellut liian kuumalla puhalluksella. Toinen jännyys oli, että räppänöistä alkoi tulla kylmää ilmaa vaikka AC-OFF-valo paloi. Tuossahan kyllä pyörii kylmästöinnin pumppu koko ajan ja pienimmilläänkin taitaa toimia 2 % teholla. Mikäli ymmärsin WIS:n tekstit oikein, OFF-asennossa kuitenkin pitäisi sen ohitusventtiilin olla auki, eikä aineen pitäisi olla kierrossa muuten kuin pumpun sisäisesti.

Seuraillaan. Baldilta löytyisi se lämppärin venttiili sopuhintaan. Samalla voisi tilata jotain muutakin.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Arto S
Viestit: 136
Liittynyt: 23.10.2005 22:06
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Arto S »

Roisto kirjoitti:Terve,

Ihmettelin tässä ensimmäisinä hellepäivinä, että miksi ihmeessä autossa on niin outo ilmasto – pää tuntuu paistuvan mutta jotain ruumiinosia paleli. Sitten selvisi, että takapenkin keskisuuttimista ja myös takajalkatilaan pukkaa kuumaa ilmaa.

Tässähän pitäisi kuitenkin olla sulkuventtiili nestekierrolle ja lisäksi sulkuläpät kuumalle ilmalle (plus kaiken näköisiä sekoitusventtiileitä). Liekö joku ilmaläppä mykkänä vai antaneko takapenkin anturit mitä sattuu arvoja. Pitänee käyttää jossain letkun päässä. Koko ajan tulee semmoisia tilanteita, että pitäisi itselläkin se Stari olla. :? Pystyykö noita läppiä ajamaan Starilla kiinni ja auki?

t.
Risto
Terve! Se teki saman viimekesänä kerran ja käytin starissa oli joku vikakoodi, mutta koodin nollauksen jälkeen toimi kyllä loppukesän. En vain muista mikä oli vikakoodi. Taitaa kyllä vesiventiili takerella.

Olis minulla muutaman kerran käytetty Starkin jouten :)
W114 250CE -70
W221 S350 Lang -06
W212 E350 CDI -10
H-D Road King -98

+ ex Mersuja 30+
markohama
Viestit: 253
Liittynyt: 02.11.2010 7:27
Paikkakunta: savonranta

Viesti Kirjoittaja markohama »

omastani korjantui tuo vika vesiventiilin vaihdolla eikä ole kallis ostaa vaikka merkkiliikkestä alta 60e makso joensuu hartikaisella.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Joo. Tuo on hankintalistalla. Koettanut keksiä, mitä muuta tarvisi, niin tulisi samoilla postikuluilla muutakin.

Hoksin, että valiaikaisesti tuon saa "korjattua", kun tilanteen tullessa päälle säätelee lämpöä pari kertaa kuumalta kylmälle.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,

Ketju hiljeni kiristimen vaihdolla. Uudessa se tappi tuli pari milliä vanhaa pidemmälle. Liekö justiinsa se kriitillinen mitta. Pitää katsoa, jaksaako joskus sen ketjun oikeasti vaihtaa.

Nyt suurinta älämölöä pitää joku apulaite. Ilman apuvälineitä se kuuluu jostain ylhäältä, keskeltä. Otin aseiksi terästapin ja säilykepurkin kannen. Laturista kuuluu pelkkää kihinää, vesipumpun apupyörän seutuvilta vähän enemmän ääntä. Molemmissa on vähän väljää. Koetin käyttää apurullaa irti mutta se oli saateri niin pitkällä pultilla, että tuuletin oisi pitänyt ottaa irti – en jaksanut. Mikä järki on vetää tuommoista rimpulaa kiinni lohkoon asti? :shock:

Kuva

Voipi olla, että äänen hiljentäminen vaatii vesipumpun vaihdon. Samalla voisi vaihtaa nesteet sinisiksi.

t.
Risto
Viimeksi muokannut Roisto, 20.12.2014 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,

Tyhmyys on näköjään uusiutuva luonnonvara. Vaihdoin tuossa keväällä vaihteiston öljyt ja silloin en saanut laatikkoa tarpeeksi lämpimäksi. Ajattelin, että mittaanpa öljyn tason näin helteellä parin tunnin ajon jälkeen. Vielä piti vähän jarrua vasten kaasutella, että lämpesi 80 asteeseen.

Sitten alkaa typerehtiminen. Otin väliaikaisen lukon pois mittatikun tulpasta. Sen jälkeen otin varovaisen otteen tulpasta, kun joka paikka oli tulikuuma ja ... tiputin tulpan jonnekin moottorin syövereihin. Vähän aikaa piti vetää happea.

Rauta oli kuitenkin kuuma, joten takoa piti – mittasin siis ne öljyt. Olivat niin ylärajan tienoilla, ettei saanut selville onko tasan vai yli. Desin imaisin pois ja sitten oli pari milliä vajaa. Saa olla siinä.

Kun moottori oli sen verran jäähtynyt, ettei hiki kuivunut suoraan naamalta, alkoi tulpan metsästys. Puoli tuntia meni etsiessä. Se oli tippunut lohkon ja imusarjan väliin. Peilillä sen näki mutta puolentoista tunnin tuhertamisen jälkeen erimuotoisten rautalangan pätkien kanssa, vedin pussinsulkijalla kumihanskan mittatikun putken päähän. Jospa se siihen asti, että saan uuden tulpan. Vanha jääköön sinne, missä se on seuraavan remonttimiehen ihmetykseksi. :D

t.
Risto
Viimeksi muokannut Roisto, 08.7.2014 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Moro,

Nyt on tämäkin auto sisäänajettu. Varttimiljoona pyörähti tauluun Oulusta syrjäkylille ajellessa.

Kuva

Myös peltipakosarja osaa näköjään vääntelehtiä. Kuutosen ja seiskan laipat vähän supsuttivat. Ajattelin kokeilla, josko ne saisi hiljaisiksi.

Lähtökohta. Pari vetoa hiomapaperilla paljastivat, mistä se tupsuttaa.

Kuva

Puolen tunnin hinkkauksen ja parin metrin hiomanauhan kulutuksen jälkeen oli jälki suht tasainen.

Kuva

Aika hempulasti on pakosarja tässä kiinni varsinkin jos vertaa M104:ään. Siinähän on kaksi kolmen pytyn sarjaa kiinni yhteensä 23:lla 8-millin pinnapultilla. Tässä yksi puoli on 8:lla 6-millin pinnapultilla. Kaikki pultit irtosivat kannesta – onneksi oli satsi pinnapultteja ja muttereita hommattuna.

Jotenkin tuntuu M113 olevan remonttiystävällisempi kampe kuin M104. Hihnan saa näppärämmin vaihdettua, samoin öljynsuodattimen. Pakosarjoja ei 104:stä saa kovin helpolla irti kansi paikallaan. Tulppien vaihtoa M112/3:een pelätään mutta oikeilla työkaluilla se ole ei isokaan ongelma – tässä ei tarvitse käyttää puolta tuntia ilmanputsareiden ja päällykansien purkuun ja kasaukseen.

t.
Risto
Viimeksi muokannut Roisto, 20.12.2014 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
kimlahti
Viestit: 80
Liittynyt: 28.11.2005 8:25
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja kimlahti »

Saiskohan sen korkin vaihtamaan paikkaa paineilmalla? :roll:
___________________________
-03 W220.184, -87 951, -08 3.6 Vogue
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

kimlahti kirjoitti:Saiskohan sen korkin vaihtamaan paikkaa paineilmalla? :roll:
Voisihan sitä tieten koettaa. Pajatsoa paineilmaletkulla ja mittatikun korkilla. :lol:

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,

250 tkm tuli täyteen, joten huolto-ohjelman mukaan pitäisi vaihtaa polttoaineen suodatin. Vehke on piilotettu tankin sisään ja tavallisesti sen mukana tulee toinen tasoanturi sekä melkoinen nippu letkuja ja johtoja. Febi myy pelkkää sisään vaihdettavaa patruunaa – hommasin siis kokeeksi semmoisen.

Kun tuohon rupeaa, saa tankki olla maksimissaan puolillaan. Muuten tulvii yli, kun kannet avataan. Itsellä oli noin kolmasosatankki jäljellä ja pumpun puolella oli aika vähän lainehtimistilaa.

Kuva
Kuva

Suodattimelta lähtevä letku oli kiristetty semmoisella kertakäyttöklemmarilla. Nipsaisin sen pois ja korvasin kiristettävällä. Letku istui aika tiukassa. Pihdeillä varovasti (voimallisesti) nitkuttelemalla letku nöyrtyi.

Kuva

Kannet aukesivat Biltemasta ostetulla vempeleellä. Vähän sitä piti modata – ensimmäisellä kokeilulla käpälien ote lipsui. Hieman rälläkkää peliin ja sitten pito oli parempi.

Kuva
Kuva

Kun pumpun kansi on auki, pitää irrottaa pumpun paineputki, sähköliitin ja pari yhdysputkea. Paineputken päädyssä on lukkoklipsu, jota pitää painaa sisään päin, että ote heltiää.

Kuva
Kuva


Kuva
Kuva

Siinäpä se odottaa purkamista. Jos laatikossa odottaa uusi samanlainen saa purkuohjeet skipata.

Kuva
Kuva

Valkoinen osa on kaksiosainen. Se aukeaa, kun ylä- ja alaosia kääntää normaaliin avaussuuntaan. Kuvassa oleva sähköliitin pitää toki ensin irrottaa. Voivat olla tiukassa. Isohko ruuvipenkki voi auttaa asiaa. Oma oli vähän liian pieni, joten systeemi piti pullistella auki hartiavoimin. Kasausta auttaa, kun irrottaa tasoanturin tukimuovin kuoresta – saa paremmin kädet ympärille.

Kuva

Kun kuoren saa auki, sieltä lirahtaa palttiarallaa desi bensaa. Jauhelihakaukalot ovat hyviä tähän hommaan. Vanhan kampesin ulos parilla pikku meisselillä.

Kuva

Uusi suodatin ja o-rengas paikoillaan.

Kuva

Mikä lie vanhan suodattimen alkuperäinen väri? :shock:

Kuva

Uusi menossa jo paikoilleen. Letkujohtohässäkkä pitää pujottaa tankin etureunan kautta toiselle puolelle. Nippari pitää hässäkän hyvin kasassa sen aikaa – napsaisin sen pois ennen letkujen kytkemistä.

Kuva
Kuva

Uudet tiivisteet tottakai. Vetäisin kannet WIS:n ohjeen mukaiseen 80 Nm:iin.

Kuva

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Moro,

Eilen illalla oli tunteroinen joutoaikaa, joten ajattelin fiksata sen, mikä on pistänyt monen meseläisen silmään. :wink:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Roisto kirjoitti:mikä on pistänyt monen meseläisen silmään. :wink:
Kiitos :pappa:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Moro,

Muutamaan viikkoon ei ole tapahtunut muuta kuin ajelua. Kuukaudessa kertyi noin 3,5 Mm mittariin. Matkan tekoa auttoi vaihdettu lämppärin venttiili – nyt eivät ole enää takapenkin lämmöt kummitelleet. Samalla vaihtui neste siniseksi.

Kuvia ei tullut paljoa otettua. Pyyhkijät pitää irrottaa – pieni ulosvetäjä voi auttaa. Itse varovasti koputtelin pyyhkijän varren silmää, että se irtoaisi kartiosta. Irtosivathan ne. Pyyhkijöiden alla on tuulilasin alareunan muovilärpäke. Lärpäke on kiinni pellissä irrotettavilla muoviklipsuilla, jotka menevät heleposti rikki. Hommasin kaiken varalta niitä kourallisen.

Venttiili on tuulilasin pyyhkijän mekanismin alla. Se kannattaa irrottaa ja se on vain kolmella pultilla / mutterilla kiinni. Kannattaa pistää muistiin, mihin asentoon se sekä pyyhkijjöiden varret on asennettu, että tulevat samaan asentoon.

Yksi venttiilin letku on kiinni klemmarilla, loput metalliklipsuhärpäkkeillä. Uudet o-renkaat (tulevat venttiilin mukana) voivat olla tiukat.

Tutkailin sitä vaihdettua polttoainesuodatinelementtiä tarkemmin ja siinä näytti olevan -08 -vuoden leimat. Ilmeisesti se oisi jo kerran vaihdettu. Liekö vaihdettu etukäteen vai onko pirssillä ajettu enemmän kilometrejä, kuin mitä mittarissa on. :nocando:

Mihin se kesäloma sitten on kulunut? Autotallin jatkoksi puuhasteltiin halkoliiteriä.
Kuva

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Olipa polttoainesuodattimen vaihto heleppo ja näppärä toimenpide :shock:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
skibe
Viestit: 413
Liittynyt: 05.10.2005 10:20
Paikkakunta: paskakaupunni

Viesti Kirjoittaja skibe »

jovihava kirjoitti:Olipa polttoainesuodattimen vaihto heleppo ja näppärä toimenpide :shock:
samaa mieltä
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Moro,

Pidin vähän syyslomaa aiheena ruostepeikon häätö. Takakaarissa oli vähän alkua, joten ajattelin hioa ruskeat pois ja pistää maalia päälle. Samalla käyttäisin pois helma- ja alusmuovit.

Ruosteeton Mersu kuuluu kyllä Joulupukin kanssa samaan taruolentojen kategoriaan. :D Pintaruostetta löytyi muovien alta mutta onneksi ei vielä reikiä. Pistehitsejä ei Mersulla ole näköjään osattu suojata. Melkein kaikkien alta löytyy ruskeaa pölyä vaikka maalipinnassa ei olisi mitään rikkouman jälkiä.

Kuva

Samalla kurkistin muutenkin auton alle. Perä näyttää vähän vuotavan oikeasta poskesta. Pitäisi vielä katsoa EPC:stä & WIS:stä, miten tuo kasataan, kun siinä ei ole niitä 124:sta tuttuja pultteja. Joku väli- / tiivisterengas näytti olevan tuolla puolella erilailla kuin toisella ja siinä oli pikku rako.

Kuva

Myös toinen takavanne yllätti. Oli perhana halki. :ttu: Mitähän tuolle tekisi? Uutta osaa vai korjaus? Pitäisi kyllä käyttää tarkastuksessa / oikaisussa vähän kaikkia vanteita.

Kuva

Sunnuntaina grillailtiin. Ensimmäinen hybridigrilli on kehitetty. :lol:

Kuva

Ei oikein syttynesteellä tunnu tuli tarttuvan hiiliin. Nestekaasulla saa kunnon pöhinän joutuin eikä haise kitlakkeet kerosiinille.

t.
Risto
Viimeksi muokannut Roisto, 20.12.2014 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

L-Weldille tai vastaavaan paikkaan korjaukseen vanne vaan. :wink:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2933
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Limingassa taitaa myös olla joku vanteen korjaaja. Sergey tais käyttää omia vanteitaan siellä :) Taikka sitten Sirniön Saulilla Ruskossa hitsauttaa

http://www.wheeldoctor.fi/
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Jaaha, tulipa kokeiltua, kumpi on kovempi: hirven takakinttu vai Mersun keula. Tulos jäi epäselväksi, kun toinen osapuoli nilkutti tiehensä.

Kuva

Puskuri rikki, lokasuoja lommolla ja nyljähtänyt, umpiosta kiinnikkeet ja vilkun varjostin p*skana. Lokasuojan yläpuolen kiinnikkeet vähän mutkalla.

t.
Risto
Viimeksi muokannut Roisto, 20.12.2014 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

No huh huh... :shock: Pääasia että olet itse ilmeisesti ihan ehjä?
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Eldorado kirjoitti:No huh huh... :shock: Pääasia että olet itse ilmeisesti ihan ehjä?
Joo. Säikähdyksellä selevittiin. Vähän aikaa piti istua seuraavalla pussipysäkillä vetämässä happea. Viimeiset vajaat 30 kilometriä meni kyllä vähän omissa maailmoissaan.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”