Suuttimien ylivuotoletku tulee polttoainelinjan kumiletkuun takaisin muovipötkäleeseen? Onko se takaiskuventtiili?
Pitääkö sen pitää melkoista surinaa (hetken aikaa), kun kääntää virrat päälle?
Ongelmana on seisomisen jälkeen, starttauksen jälkeinen tyhjäkäynnin aaltoilu hetken aikaa?
Mistä alkaa etsiä vikaa?
Polttoainevuodoista?
Mitenkäs saa hehkut mitattua?
hehkun päästäkö? Miten liitin irtoaa? kyljissä lukot? Millä työkalulla?
vai onko jossain liitin, mistä voi mitata helpommin?
PS. Moottoripuolella ei vikakoodeja
200 CDI paluuletkun T -haara
200 CDI paluuletkun T -haara
autodidakti
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: 200 CDI paluuletkun T -haara
Railipaineen säätimestä, suutimien paaluvuodosta, laturin vapaa kytkimestä, sähköisestä lisä lämmitimestä, huonosta akusta/akuistafelmit kirjoitti:Suuttimien ylivuotoletku tulee polttoainelinjan kumiletkuun takaisin muovipötkäleeseen? Onko se takaiskuventtiili?
Pitääkö sen pitää melkoista surinaa (hetken aikaa), kun kääntää virrat päälle?
Ongelmana on seisomisen jälkeen, starttauksen jälkeinen tyhjäkäynnin aaltoilu hetken aikaa?
Mistä alkaa etsiä vikaa?
Polttoainevuodoista?
Mitenkäs saa hehkut mitattua?
hehkun päästäkö? Miten liitin irtoaa? kyljissä lukot? Millä työkalulla?
vai onko jossain liitin, mistä voi mitata helpommin?
PS. Moottoripuolella ei vikakoodeja
Miksi pitäis hekuja mittata jos ei vika koodia tule? jääkö hehkun valo palamaan vai miksi?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ilmeisesti on niin hieno auto, että kertoo vikakoodeissa hehkun rikki menon
Seisonnan jälkeen ontuva tyhjäkäynti on ollut epäilyksien syy.
T-haarassa on supistus kumpaankin suuntaan, ei mitään venttiileitä
Ongelma ilmeisesti löytyi. Suuttimien paluuliitäntöjen O-renkaat.
Suuttimien pohjarikat vaihdettiin aiemmin ja vanhat O-renkaat jäi.
Marmoritiskiltä jos hakee O-renkaita, myyvät varmaan koko helahoidon T-haaran kanssa
Numerolla 646 070 07 32
Seisonnan jälkeen ontuva tyhjäkäynti on ollut epäilyksien syy.
T-haarassa on supistus kumpaankin suuntaan, ei mitään venttiileitä
Ongelma ilmeisesti löytyi. Suuttimien paluuliitäntöjen O-renkaat.
Suuttimien pohjarikat vaihdettiin aiemmin ja vanhat O-renkaat jäi.
Marmoritiskiltä jos hakee O-renkaita, myyvät varmaan koko helahoidon T-haaran kanssa
Numerolla 646 070 07 32
autodidakti