G7 tomaatin öljypohjan kiristysmomentti..

vaihteistot, perä,kardaani,vetoakseli
Vastaa Viestiin
ChiquitaT
Viestit: 137
Liittynyt: 03.6.2006 12:41
Paikkakunta: uudella maalla

G7 tomaatin öljypohjan kiristysmomentti..

Viesti Kirjoittaja ChiquitaT »

mikä mahtaa olla? Käytin pohjamuoveja irti ja laatikon pohjassa mehimistä havaittavissa. Mihin momenttiin voi kiriä..?
Avatar
190dee
ST-mies
Viestit: 492
Liittynyt: 05.7.2007 21:29
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja 190dee »

momenttia en tarkkaan muista oisko ollu jotain 8nm+90 astetta, mutta pultit olisi hyvä uusia kun ne alumiiniä :wink:
[miitit]0000000111111111001110001[/miitit]
MB 190 3.0 TD IC
Sprinter 316cdi
MB 508D "Silakka"
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: G7 tomaatin öljypohjan kiristysmomentti..

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

ChiquitaT kirjoitti:mikä mahtaa olla? Käytin pohjamuoveja irti ja laatikon pohjassa mehimistä havaittavissa. Mihin momenttiin voi kiriä..?
Jos on vielä alu pulteilla niin vaihdetava uusin ennen kiristystä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
ChiquitaT
Viestit: 137
Liittynyt: 03.6.2006 12:41
Paikkakunta: uudella maalla

Viesti Kirjoittaja ChiquitaT »

ok. väärä hälytys. ei laatikosta vaan niitä v6-tbon 'huohotus' jälkiä näemmä tarkemmin katsottuna..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219 voimansiirto”