Noo niii (savolainen sanonta)
Pikatesti tehty töpselilukijalla:
Koodi 2510-001 Tarkasta rakenneosa Y77/1 (ahtopaineen säädin). Säädin ilmoittaa viasta.
- Turbossako hämminkiä ? Mutta kun lähtee liukkaasti (ahtopainemittari vain Möhkössä)
Koodi 2616-002 Tark rak.osa B60 (pakokaasun vastapaineen tunnistin). Säätöpoikkeama - Pakokaasujen vastapaine on liian suuri.
- Kuulemma tämä vois johtua edellisestä.
Ja Koodi 2668-002 Tark rak.osa G3/2 (happitunnistin ennen KAT)
Moottorijarrutus Virhe Raja-arvo on alittunut
Tila kaikissa näissä kolmessa TALLENNETTU
- Tarkoittanee, ettei siis nyt päällänsä, vaan joskus muinoin ?
- Koska yksi rikkinäinen parkkitutka oli tiedossani ja siinä tila "Olemassa nyt ja tallennettu"
Kuten jo huomata saatoitte, en ymmärrä mitään äkkiseltään näistä testitulostulkinnoista
Joten auttakoon ken voi, otan kiitollisuudella ohjeita vastaan !
Vai onko varminta jättää aamusella 211 talliin ja ottaa Ässä alle
Hyvin on pelannut, kun en ole rääkännyt, mutta suhteellisen tulisia kiihdytyksiä kuitenkin.
Uusilla takakummeilla alkoi vetelemään hiukan kuin vanha kunnon 124 taakien päitten nuljutessa. Veinkin 4kk ennakkoon katsastukseen löytääkseni syyn. Alatukivarren uloin narinahela väljä.
Ps. Mikähän kömmähdys näitä eekkosia tehdessä on tullut kun yhtään mutteria tai pulttia, heloista nyt puhumattakaan et saa normaalikonstein tai liottamallakaan irti.
Nytkin odotettava vielä uusi pultti ja sitten särjettävä ja poltettava entinen irti. RUOSTETTAKO joka välissä kiristimenä.
Etupäässä totesin jo saman keväällä (enpäs oppinut riittävästi) kun irtosi ainoastaan prässissä.