W211 facelift elegance ja etupään korkeus jousten vaihd.jälk
W211 facelift elegance ja etupään korkeus jousten vaihd.jälk
Mitäs raati sanoo seuraavasta.
Eemelistä oli mennyt kuskin puolen etujousi poikki ja kävin tutulla korjaamolla vaihdattamassa uudet jouset eteen molemmille puolelle. Aiemmin etupää oli (mielestäni) reilusti matalammalla. Ehkä vanhat jouset olivat vähän kuoleentuneetkin, mutta aiempi korko oli oikein hyvä. Valitettavasti mulla ei ole kuvaa vanhasta tilanteesta.
Mitä raati sanoo, menenkö jututtamaan korjaamoa jousien korkeudesta? Omaan silmään korkeutta on liikaa.
Eemelistä oli mennyt kuskin puolen etujousi poikki ja kävin tutulla korjaamolla vaihdattamassa uudet jouset eteen molemmille puolelle. Aiemmin etupää oli (mielestäni) reilusti matalammalla. Ehkä vanhat jouset olivat vähän kuoleentuneetkin, mutta aiempi korko oli oikein hyvä. Valitettavasti mulla ei ole kuvaa vanhasta tilanteesta.
Mitä raati sanoo, menenkö jututtamaan korjaamoa jousien korkeudesta? Omaan silmään korkeutta on liikaa.
Minustahan (vanhankansan mies) tuo näyttää oikein hyvältä. Ei ole sen näköinen niin kuin olisi jouset poikki. Nykyään näkyy olevan muodissa erittäin ruma tyyli, eli ns"tontittaminen" jossa pyritään mahdollisimman matalaan maavaraan.
Joskus 70-80 luvulla oli taas muotia persepystyssä olevat autot, rumia nekin.
Joskus 70-80 luvulla oli taas muotia persepystyssä olevat autot, rumia nekin.
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Jos oli tilattu vain jousien vaihto ja vaihtaneet sovitut jouset, niin mitäpä siinä muuta kun tilata lisätyö mahdollisten jousikumien vaihtoon. Vaikkakin korjaamo olisi voinut soittaa että säädetäänkö korkeutta kun keulii vähän...
Jos vaihtaneet tarvikejouset vaikka pyydetty orkkiksia tms niin sitten voi mennä juttelemaan. Tai väärin lasketut orkkisjouset tms.
Tokihan se vähän laskee kun ajelee muttei nyt entiselle tasolle kuitenkaan.
Miten jousikumit. Onko niitä 211 korisessa käytössä eri paksuisena? Ja jos on niin miten korkeat nyt alla edessä ja takana?
Rautajousisten kanssa kuitenkin pieniä ongelmat ja helppo ratkaista... Ilmajousien kanssa sitten saattaa mennä vaikeammaksi pulmien kanssa. Vaikka voikin "säätää helposti".
Jos vaihtaneet tarvikejouset vaikka pyydetty orkkiksia tms niin sitten voi mennä juttelemaan. Tai väärin lasketut orkkisjouset tms.
Tokihan se vähän laskee kun ajelee muttei nyt entiselle tasolle kuitenkaan.
Miten jousikumit. Onko niitä 211 korisessa käytössä eri paksuisena? Ja jos on niin miten korkeat nyt alla edessä ja takana?
Rautajousisten kanssa kuitenkin pieniä ongelmat ja helppo ratkaista... Ilmajousien kanssa sitten saattaa mennä vaikeammaksi pulmien kanssa. Vaikka voikin "säätää helposti".
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
211:ssa siitä hyvä, että niitä kumiläpyköitä voi kasailla sinne päällekkäin haluamansa määrän. Suositukset muistaakseni 1...4 kpl, mutta 5:kin näkyy pysyvän, ja keskinastaa jatkamalla mahd. enämpikin.AK47 kirjoitti: Miten jousikumit. Onko niitä 211 korisessa käytössä eri paksuisena? Ja jos on niin miten korkeat nyt alla edessä ja takana?
Kannattaa siis hinnan puolesta tilata kerralla se neljän paketti, ja heittelee liioilla vaikka rispiitä
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1936
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi