W211 320 cdi ilmajousitus

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Vastaa Viestiin
kariaho
Viestit: 2
Liittynyt: 14.12.2011 20:58

W211 320 cdi ilmajousitus

Viesti Kirjoittaja kariaho »

Eli ongelmana olisi w211 320 cdi farm. vm-03.ssa mittaristoon tullut vika ilmoitus "visit Work shopit". Käytin autoa vikatesterissä jolloin antoi testeri tälläiset tiedot. Vikakoodi 5350 Paineenalennusventiili, avoin piiri, jatkuva. Mistä alkaisin etsiä ongelmaan ratkaisua? :cry:
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1913
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

Varmaan sieltä kompressorin liittimien luota voisi vikaa löytyä:
http://www.mercedestechstore.com/pdfs/W ... -31-02.pdf
kariaho
Viestit: 2
Liittynyt: 14.12.2011 20:58

Viesti Kirjoittaja kariaho »

Kiitos. Täytyy alkaa katsella sieltä vikaa.
joov2301
Viestit: 2
Liittynyt: 21.4.2012 17:42
Paikkakunta: Lappi

w211 320 cdi farm. vm-03

Viesti Kirjoittaja joov2301 »

Auto seisoi räntäsateessa 9 vrk:tta. Lähdin ajamaan ja pysäköin työpäivän ajaksi. Myöhemmin kaveri ilmoitti, että mulla valot vilkkuu autossa itsestään. Kävin katsomassa, ei mitään. Lähdin myöhemmin ajamaan ja molemmat eturenkaat raapivat käännöksissä. Katsoin, että onko jäätä mutta ei. Koko keula oli painunut alas.

Totesin ilmajousien painuneen alas. Viklkkuvat valot johtuivat todennäköisesti keulan äkillisestä liikkeestä jolloin varashälytin toimi. Mitään infoa tapahtuneesta ei mittarista ollut luettavissa.

Mikä vikana? Miten korjataan. Mobilo life oli voimassa joten hinuri vei auton korjaamolle. Mitä tapahtuu kun keula romahtaa molemmilta puolilta edestä niin voimakkaasti, että varashälytin reagoi?

Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Kiitos vastauksista etukäteen.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: w211 320 cdi farm. vm-03

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

joov2301 kirjoitti:Auto seisoi räntäsateessa 9 vrk:tta. Lähdin ajamaan ja pysäköin työpäivän ajaksi. Myöhemmin kaveri ilmoitti, että mulla valot vilkkuu autossa itsestään. Kävin katsomassa, ei mitään. Lähdin myöhemmin ajamaan ja molemmat eturenkaat raapivat käännöksissä. Katsoin, että onko jäätä mutta ei. Koko keula oli painunut alas.

Totesin ilmajousien painuneen alas. Viklkkuvat valot johtuivat todennäköisesti keulan äkillisestä liikkeestä jolloin varashälytin toimi. Mitään infoa tapahtuneesta ei mittarista ollut luettavissa.

Mikä vikana? Miten korjataan. Mobilo life oli voimassa joten hinuri vei auton korjaamolle. Mitä tapahtuu kun keula romahtaa molemmilta puolilta edestä niin voimakkaasti, että varashälytin reagoi?

Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Kiitos vastauksista etukäteen.
Jonnekin tullut isompi vuoto, letku, jakotukki tms
Paikka missä molempien puolien ilma kulkee samassa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
joov2301
Viestit: 2
Liittynyt: 21.4.2012 17:42
Paikkakunta: Lappi

s211 ilmajouset

Viesti Kirjoittaja joov2301 »

Edestä vasemmalta oli jousi poikki. Eikä ollut edessä ilmajousia ollenkaan.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: s211 ilmajouset

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

joov2301 kirjoitti:Edestä vasemmalta oli jousi poikki. Eikä ollut edessä ilmajousia ollenkaan.
Eli ei oikeestaan kuulu tähän juttuun...
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219 alusta”