
Ranskalaisia autoja mulla on tähän asti pääosin ollut, niistä olen tykännyt. Mutta kun kävin koeajamassa tällaista W211-korista. Olin täysin myyty. Aiempi historia yhden tähden autoista on muutaman vuoden takainen 190E koeajo. Vieläkin harmittaa ettei faijani silloin lähtenyt siihen. Oli se vaan hieno ja hyvä

Hankin tuollaisen facelifti eemelin vuodelta 2006. Vee kutonen dieseli hyrisee konehuoneessa, mutta Vehon *-testeri sanoi että kakkospytyn hehku on pimiä.
Jakoavain pysyy kyllä kädessä, mutta mitäs spesiaalia pitää ottaa huomioon jos hehkutulppaa rupean itse vaihtamaan? Pelottaa tietty että jos tulppa napsahtaa poikki. Tai vielä pahempaa jos siitä tippuu jotain pyttyyn irroittaessa. Ducatossa hehkujen vaihdossa ei ollut mitään spesiaalia, kone kylmä, räikkä käteen, tulppa pois, uusi tilalle. Onko yhtä simppeliä tässä?
Veho tahtoo yhden tulpan vaihdosta noin 200 euroa. Voisin sillä mielummin vaikka maksaa lyhennyksiä
