Kävin tuossa päivällä kokeileen autoliikkeessä S 280 vm 95 mittarissa oli vasta 377 tkm heti kun auton laittoi käyntiin niin ABS ja ETS valot alkoi palaa mikä tuo ETS on ja mikä siellä on vikana kun se palaa Sitten kun olin ajellut pikkusen aikaa ja alkoi kone oleen lämmin niin öljynpaineet oli 2 tyhjäkäynnillä
Autossa oli vehon huoltokirja koko ajalta ja muuten aivan hyvässä kunnossa muutenkin. Onko tuo 377tkm paljon tuolle koneelle
koeajo
Re: koeajo
Onko nuo mielestäsi liikaa vai liian vähän?käppänä kirjoitti: Sitten kun olin ajellut pikkusen aikaa ja alkoi kone oleen lämmin niin öljynpaineet oli 2 tyhjäkäynnillä
Mun mielestä ihan normaalit...
Re: koeajo
ETS = elektroninen pidonhallinta.käppänä kirjoitti: ABS ja ETS valot alkoi palaa mikä tuo ETS on ja mikä siellä on vikana kun se palaa
On kompuksessa tuon ABS:n kanssa eli jos ABS:ssä jottain häikkää, niin sekoaa se ETS:kin.
Tutkimuslistalle ABS:n anturit+piuhat.
Öljynpaineet OK.
Pro HVM
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Re: koeajo
Niin ja eikös nämä tiputa ABS:n ensimmäisenä poissa kun jännite on liian alhainen, eli noilla kilometreillä saattaa se laturikin olle kaput, vaikka olisikin hiiliä vaihdeltu.Rässi66 kirjoitti:ETS = elektroninen pidonhallinta.käppänä kirjoitti: ABS ja ETS valot alkoi palaa mikä tuo ETS on ja mikä siellä on vikana kun se palaa
On kompuksessa tuon ABS:n kanssa eli jos ABS:ssä jottain häikkää, niin sekoaa se ETS:kin.
Tutkimuslistalle ABS:n anturit+piuhat.
Öljynpaineet OK.
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti