s600 -91 Käy kuudella

Vastaa Viestiin
lelupete
Viestit: 8
Liittynyt: 23.5.2008 21:23
Paikkakunta: Helsinki

s600 -91 Käy kuudella

Viesti Kirjoittaja lelupete »

Osaisko joku kertoa mikä vikana kun s600
käy kuudella pytyllä?
Toinen puoli ihan pimeenä. Jakajan kansi tarkistettu kuten myös
tulpanjohdot ja tulpat. Ei taida saada kipinää toinen puoli.
Jotain ongelmaa oli tuon luistonestonkin kanssa talvella kun
seiso pari viikkoa.
lelupete
Viestit: 8
Liittynyt: 23.5.2008 21:23
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lelupete »

voisko puola olla pimeenä?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29112
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Eipä ole tarvinnut tuon konetyypin kanssa värkkäillä ... bemarilla esim. 750 on semmonen että molemmille puolille on erikseen moottorinohjausjärjestelmä eli niissä vika voi olla melkein missä tahansa.

Onko nää niin viisaita että nätissä ajossa tasanopeudella lepuuttaa kuutta sylinteriä, voisko vika olla myös sellaisessa systeemissä ...
lelupete
Viestit: 8
Liittynyt: 23.5.2008 21:23
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lelupete »

Kyseisestä autosta en niin paljoa tiedä kun on tyttöystävän
isän auto.
Taitaa olla kyllä molemmille omat moottorin ohjaukset. ainakin
kaksi moottorinohjaus boksia lyötyy mutta molemmat on kyllä kunnossa.
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Ei taira näissä kuussatasissa olla vielä tuota pyttyjen lepuuttelua.

En tiedä mikä on vikana mutta semmonen käsitys minulla on että nämä konneet on kuuluisia siitä että käyvät vajoilla pytyilla omistajan huomaamatta joka sitten ennen pitkää särkee koko koneen.

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
lelupete
Viestit: 8
Liittynyt: 23.5.2008 21:23
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lelupete »

Auto seisoi talvella vähän yli kaksi viikkoa jonka jälkeen alkoi
luistonesto valo palamaan eikä auto liikkunut ollenkaan. Nyt ollaan
siinä pisteessä että käy kuudella ei auto vastaa kaasuun vaihde päällä
ollenkaan.
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Tuommoseen vaihdettiin just jakajat, vielä starttuuttaa pitkään ja pitäs vaihtaa nokkien pyörintänopeus tunnistimet.

Voisko noi tunnistimet tehdä tai siis toinen......?

Vikamahdollisuuksiahan tuollasessa koneessa on ihan riittävästi :evil:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
jone77
Viestit: 589
Liittynyt: 18.2.2006 18:02
Paikkakunta: nivala

Re: s600 -91 Käy kuudella

Viesti Kirjoittaja jone77 »

lelupete kirjoitti: talvella kun seiso pari viikkoa.
Jotenkin tuli sellainen ahaa-elämys, sulakkeiden hapettuminen, vaikkakin epätodennäköinen syy, mutta kaikkihan on mahdollista.
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän
Avatar
Aku P
Perniön Pulitzer
Viestit: 1204
Liittynyt: 30.9.2005 13:07
Paikkakunta: Turku

Re: s600 -91 Käy kuudella

Viesti Kirjoittaja Aku P »

jone77 kirjoitti:
lelupete kirjoitti: talvella kun seiso pari viikkoa.
Jotenkin tuli sellainen ahaa-elämys, sulakkeiden hapettuminen, vaikkakin epätodennäköinen syy, mutta kaikkihan on mahdollista.
Näin. Ja toinen helpoin vaihtoehto: ettei vaan akku ole ottanut tuosta seisokista itseensä. Ei ole eka kerta, kun tuon ikäpolven ja tuoreemmat mersut todetaan herkiksi pariston kunnolle. :?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti

EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Viesti Kirjoittaja Jube »

Jos ei toiselle puolelle tule kipinää niin sytkä-yksiköstä lähtisin liikkeelle jakajan tarkistuksen jälkeen. Puola-asiaan en ota kantaa, koska en tiedä montako puolaa ko. moottorissa on, mutta mikäli on vain kaksi niin silloin tottakai toinen puola kans tarkastukseen ennen sytkä-yksikköä.
Noita sytkä-yksiköitähän on mersuista mallista riippumatta jonkinverran hajonnut ja sen voin valitettavasti luvata että sellainen yksikkö on hintava :evil:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
lelupete
Viestit: 8
Liittynyt: 23.5.2008 21:23
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lelupete »

kaksi puolaa on juu.
Missä päin se sytkä-yksikkö sijaitsee?
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Onkohan tuon ikäisessä jo "biodegradable wiring harness", vai vasta pari vuotta uudemmissa?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
wantti22
Viestit: 184
Liittynyt: 19.2.2008 21:23
Paikkakunta: Kemijärvi

apua asr häikkään tarjolla. Soita

Viesti Kirjoittaja wantti22 »

Hei siitä luiston esto(ars) asiasta voit soitella mulle jospa voisin auttaa,kun on tota kokemusta kertyny siitä aivan tarpeeks. Soita jos vielä vaivaa..ja vaivaa varmaanki :evil: ps siitä voi johtua toi vaijailla pytyllä käyntikn siis jos käy vaijalla ,kun se asr valo palaa..no soita Känny.0456345339 Antti
lelupete
Viestit: 8
Liittynyt: 23.5.2008 21:23
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lelupete »

Nyt toimii kone kaikilla, toinen puola oli pimeenä.
Luistonesto valo vielä kummittelee, mutta sulake on otettu irti
niin toimii.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W140 / R129 moottori”