Akunvaihdon yhteydessä hävisi ikkunoiden automatiikka

Vastaa Viestiin
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Akunvaihdon yhteydessä hävisi ikkunoiden automatiikka

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Juu, sellainenkin ilmiö, notta kun aamulla laitettiin uusi akku, niin ikkunoista hävisi nosto- ja laskuautomatiikka. Muuten pelaavat kyllä, mutta nappia pitää painaa koko ajan suuntaansa.
Kuinka tilanne palautetaan, eikös tuossa ollut jokin jippo "uudeenkouluttaa" systeemi... mutta miten :shock:
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

Ne pitää opettaa uudestaan kun painat lasin ylös niin pidät nappia vielä pohjassa jonkun 5sek.....olikohan sama alaspäinkin....noh, kokeilemaan.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Opetetaan, pakko sen on Jussin tanssi kun halolla soitetaan... Kaikkea pitää kysyä, mutta tekniikan kehitys on niin nopeaa. Tämä on Daamin jälkeen toinen Mersu, missä on jo peräti sähkölasit ja nyt on jo tätä automatiikkaa. Nyt nämä kouluttamatta pelaavat juurikin kuten vanhassa rouvassa. Pitäsköhä antaa olla, ettei tule vahinkoja. :lol:
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Kouluta vaan kaikki klasit; ylähä ja alaha.....johonaki pitää se katonreikäki kouluuttaa 8)
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Lucky-Dog kirjoitti:Kouluta vaan kaikki klasit; ylähä ja alaha.....johonaki pitää se katonreikäki kouluuttaa 8)
Ihan en ole varma, mutta katonreikä taitaa vaatia napin sormeilua koko ajan kun sitä ajaa eteen tai taakse, ei siis mene omin nokkinensa ääripäihin kuten ikkunat. Toi on sitten toinen juttu se kakella kiinni laitto, jos se vaatii koulutusta.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

Kaapo kirjoitti:
Lucky-Dog kirjoitti:Kouluta vaan kaikki klasit; ylähä ja alaha.....johonaki pitää se katonreikäki kouluuttaa 8)
Ihan en ole varma, mutta katonreikä taitaa vaatia napin sormeilua koko ajan kun sitä ajaa eteen tai taakse, ei siis mene omin nokkinensa ääripäihin kuten ikkunat. Toi on sitten toinen juttu se kakella kiinni laitto, jos se vaatii koulutusta.
Kakella menee kiinni siinä samalla kaikki kun panet ovet säppiin niin pidätkin vaan lukitusnappia pohjassa kunnes röörit on kiinni, samoinhan nuo lähtee myös käänteisesti kaikki aukikin.....vai lähteekö kun en muista enää, väykässä toimii näin ja muistaakseni koupessakin kun oli tuo komvoorttitoiminto.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W140 / R129 sähkö”