
Joko joku löysi linkin mistä tuota saa tilata säkkikaupalla?
No ainakin J&mTech sitä myy, koska tiedän yhden tutun korjaamoa pitävän sieltä niitä tilanneen useamman kerran ja siltä tämän kuulinkin, mutta ite en ole soittanut, koska minä uunitan ryynini toistaiseksi (en mikrossaMHe kirjoitti:
Joko joku löysi linkin mistä tuota saa tilata säkkikaupalla?
Ei varmasti olisi haitaksi jos näillä mersun ilma-alustoilla ajelee.MHe kirjoitti:Täh, joka jampallahan on autotallissa (sen hydrauliprässin vieressä) oma mikro ja willitblend tehosekoitin joita striimataan verkkoon ja joilla testaillaan kaikenlaisia aineita/osasia... ?![]()
Joko joku löysi linkin mistä tuota saa tilata säkkikaupalla?
Hah hahpiippu kirjoitti:Nyt se kyykkäys sitten iski täälläkinKeula putosi ajossa tontiin mittaaristo punaisena ja hetken silmäilyn jälkeen päätin että kyllä tuo vielä kotiin vie ja niin tulin, mutta parin tunnin sulattelun jälkeen, kun alusta jälleen heräsi toimintaan, huomasin että oikea etutolppa vuotaa siitä valoksesta ilmanipan ympäriltä, liekö saanut kipeää kun jouset pohjassa rynkytin useamman kymmenen kilometriä?
Kaivoin jo vanhat muovivalun, tai mitä se harmaa jutska nyt ikinä olikaan pois ja mitäs tilalle, että pääsee TOISTAISEKSI jatkamaan matkaa ennen uusien tolppien hankintaa?
Alkuun meinaisin kipata kolon täyteen vesilasia (natriumsilikaattiliuosta) kun sitä on reilusti saatavilla, mutta taitaa olla kuitenkin liian rapsakkaa tuohon ja kuivumisaikakin noin paksussa viikon tjsp. Joten kestääkö "sikamassa" ym. rajumpi liimamassa, vai peräti 2k-epoksiliimaa?
Samalla nyt kun auton sain nousemaan, ajoin sen nosturille ja päätin ottaa kompurankin käsittelyyn, kun kerran alkoi jäätämään ja syksyn huoltokin jäi väliinJa olikin jo viimehetket käsissä...hyvin oli kosteutta jo heti ensimmäisen ilmaletkun irroittaessa, ja sisältä se vasta mielenkiintoiselta näyttikin. Se jousikin mikä pitää kuivainryynejä paikoillaan oli aivan umpi ruosteessa ja ryynit mukavan märkiä
Nyt on korjaussarja tuloillaan ja pitää vielä nuo ryynit uunittaa, mutta missäs asteissa nuo alkaa kuivamaan 100, vai peräti 200°C tunti...kaks vai mitä?
Oliko tuo se miesslerin lohko vai joku muu? JMTech myi orkkista kolmeen satkuun...kryptonite kirjoitti:Nyt kävi niin että kuulemma tuo päivitetty block ei sovellu kaikkiin. Jättivät tämän kertomatta. Nyt tilattu veholta uusi alkuperäinen. Kun uusi asennettu niin nämä lähtee saksaan ja rahat takaisin. Eikä osannut sanoa että missä toimii ja missä ei.
Jäi vähän paskan maku.
Staari ilmoittaa että ongelma on kompressorin paineen poistoventtiili. Saksassa sanoivat että johtuu blockista paine herja.
En jaksanut alkaa kokeilee toisella boxilla kun epävarmaa. Laitan uuden alkuperäisen. Hintaanhan uudella alkuperäisellä on puolet enemmän mutta aikani on myös arvokasta joten en jaksa arvailla.
Okei.tähtikuljettaja kirjoitti:Ei kalibrointia voi tehdä automaattisesti kun ei se auto eikä testeri tiedä sensoreiden mittavirhettä. Jos ne sensorit aina näyttäisi tavoitekorkeudella samaa lukemaa niin koko kalibrointia ei tarvittaisi.
Testerin käyttäjän pitää ajaa auto oikealle tasolle ja sitten kertoo testerille että nämä arvot tallennetaan muistiin.