Koeajossa A170CDI -99 145tkm
Koeajossa A170CDI -99 145tkm
MODET! siirtäkää tämä oikeaan paikkaan. Ei ollut yleistä keskustelua tästä mallista.
Auto oli erittäin hieno, ellei jopa upea. Ennakkoluulolla lähdin ajamaan kun pellin alla on vain 1.7cdi diisseli. Huoli oli turhaa, meno maistui ja lyhyestä akselivälistä huolimatta kyyti oli tasaista. Moottorin vedot olivat yllättävän hyvät. Autossa olisi 2 x alumiinivanteet yms pientä. Ilmastointia jäin kaipaamaan. Kokonsa puolesta tuo oli aikamoinen tilaihme, vaikkakin muovisen oloinen.
Kokemuksia muilta? Millainen auto tuo vauvamersu on ? Pystyssäkin ne vissiin jo pysyy?
Melkein voisin sanoa, että peltiin saattaa rakastua. Kalliitahan nuo eivät enään ole.
Tarkemmat tiedot koeajetusta autosta http://www.nettiauto.com/517387 . Omastani saisin ihan hyvän hyvityksen, mutta uskaltaako tuollaista laittaa?
Auto oli erittäin hieno, ellei jopa upea. Ennakkoluulolla lähdin ajamaan kun pellin alla on vain 1.7cdi diisseli. Huoli oli turhaa, meno maistui ja lyhyestä akselivälistä huolimatta kyyti oli tasaista. Moottorin vedot olivat yllättävän hyvät. Autossa olisi 2 x alumiinivanteet yms pientä. Ilmastointia jäin kaipaamaan. Kokonsa puolesta tuo oli aikamoinen tilaihme, vaikkakin muovisen oloinen.
Kokemuksia muilta? Millainen auto tuo vauvamersu on ? Pystyssäkin ne vissiin jo pysyy?
Melkein voisin sanoa, että peltiin saattaa rakastua. Kalliitahan nuo eivät enään ole.
Tarkemmat tiedot koeajetusta autosta http://www.nettiauto.com/517387 . Omastani saisin ihan hyvän hyvityksen, mutta uskaltaako tuollaista laittaa?
Oisko tämä nyt oikeassa paikassa? Eli ihan tämä W168 on oma foorumiosionsa josta pääsee vielä alafoorumeihin. Kuitenkin tähän ylemmän tason foorumiinkin voi kirjoittaa normaaliin tapaan ja tarkoitus olikin että näin tehtäisiin mikäli aihe käsittelee ko autoa yleisemmin.
Mitä itse autoon tulee niin yleisesti olen kuullut että ei olisi oikein hintansa väärti. Tavanomainen auto premiumhintaan...
Nyt varmaan tulee pännit ja hirttotuomiot mutta käy ajamassa samanhintanen tojotakorollaverso tms ja mieti sitten uudestaan tarjoaako tuo A paremmat ominaisuudet?
Tiileri varmaan kertoo tyyppiviat.
Mitä itse autoon tulee niin yleisesti olen kuullut että ei olisi oikein hintansa väärti. Tavanomainen auto premiumhintaan...

Nyt varmaan tulee pännit ja hirttotuomiot mutta käy ajamassa samanhintanen tojotakorollaverso tms ja mieti sitten uudestaan tarjoaako tuo A paremmat ominaisuudet?
Tiileri varmaan kertoo tyyppiviat.
I drive an Opel. What's your excuse?
Saksasta CDI lang joltakin perheenemännältä, joka on ymmärtänyt "maustaa" autoaan, eihän tulli niistä varusteista rokota +2v autoa?
Vaikka "lang" tuntuu hyvältä vitsiltä tuossa ensimmäisen polven aakkosessa niin kannattaa käydä tutkimassa jos autoliikkeessä näkee... Takatilat on todellakin lang, vaikka auto on kippo.
Vaikka "lang" tuntuu hyvältä vitsiltä tuossa ensimmäisen polven aakkosessa niin kannattaa käydä tutkimassa jos autoliikkeessä näkee... Takatilat on todellakin lang, vaikka auto on kippo.
Ihan näppärä peli tuo aakkonen on, kova tosin puskemaan talvella(Tiedän joo, kuskissa vika). Toinen miinus sitten on se kun saat kerran sen perän irti ja ESP korjaa niin meinaapa mennä pää sivulasista läpi.
Matkapelinä A-klasse tosin on aika hirveä, olen kokeillut kerran ajaa Vantaa-Iisalmi-Vantaa välin niin kovaa kun on tilaa riittänyt. Ja voi kyllä sanoa ettei se mitään herkkua ollut, pienikin tuulenpuuska teki kaistan miltei riittämättömäksi. Meteli, se on jotain sanoinkuvaamatonta, jopa tuo '87 vuotinen W201 on talvirenkailla hiljainen(ja vakaa ajettava) verrattuna A-klasseen.
Moottori on se paras osa koko autossa, myös tilat on monikäyttöiset. Tai näin ainakin Lang:issa, jollaiseen omat kokemukseni siis pohjautuu.
Ottaen huomioon minkälainen reikä on ollut A-klassen suunnittelijalla päässä niin, auto on loppupeleissa aika onnistunut vekotin kaupunkiajoon, kuitenkin maantielle kannattaa harkita ennemmin Varis tai Gorilla Versoa.
btw, jos joku tahtoo ostaa '01 A 170CDI Langin poies niin täältä löytyy sellainen myynnistä.(ilmastointi, manuaaliloota, ajettu 71tkm)
Edit: hyvä kaupitella tuotakin sen jälkeen kun on ensin haukkunut lyttyyn.
Matkapelinä A-klasse tosin on aika hirveä, olen kokeillut kerran ajaa Vantaa-Iisalmi-Vantaa välin niin kovaa kun on tilaa riittänyt. Ja voi kyllä sanoa ettei se mitään herkkua ollut, pienikin tuulenpuuska teki kaistan miltei riittämättömäksi. Meteli, se on jotain sanoinkuvaamatonta, jopa tuo '87 vuotinen W201 on talvirenkailla hiljainen(ja vakaa ajettava) verrattuna A-klasseen.
Moottori on se paras osa koko autossa, myös tilat on monikäyttöiset. Tai näin ainakin Lang:issa, jollaiseen omat kokemukseni siis pohjautuu.
Ottaen huomioon minkälainen reikä on ollut A-klassen suunnittelijalla päässä niin, auto on loppupeleissa aika onnistunut vekotin kaupunkiajoon, kuitenkin maantielle kannattaa harkita ennemmin Varis tai Gorilla Versoa.
btw, jos joku tahtoo ostaa '01 A 170CDI Langin poies niin täältä löytyy sellainen myynnistä.(ilmastointi, manuaaliloota, ajettu 71tkm)
Edit: hyvä kaupitella tuotakin sen jälkeen kun on ensin haukkunut lyttyyn.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Kait se on pakko olla rehellinen, mutta kun ei viitsisi hiekottaa autokuumeisen miehen suunnitelmia huonoilla mielipiteillään.
Tässä omat kokemukseni A-sarjasta:
Olen ajanut A:lla noin 10 km. Minun mielestäni se on oiva kauppakassi, mutta täysi apinakiikku maantiellä. Tuulinen koeajosää saattaa olla syynä mielipiteeseeni.
Muovinen ja ahdas vaikutelma häiritsi, moottorimelu oli myöskin melkoinen.
Mutta kyllä se varmaan auton virkaa hoitaa siinä kuin muutkin uudemmat mersut.


Olen ajanut A:lla noin 10 km. Minun mielestäni se on oiva kauppakassi, mutta täysi apinakiikku maantiellä. Tuulinen koeajosää saattaa olla syynä mielipiteeseeni.

Muovinen ja ahdas vaikutelma häiritsi, moottorimelu oli myöskin melkoinen.

Mutta kyllä se varmaan auton virkaa hoitaa siinä kuin muutkin uudemmat mersut.

