Tuli kromirinksut lämppärinsäätimiin ja poppelipuinen vaihekeppi.

Alkutilanne. Työkalut: ristipäämeisseli, 15mm kiinto ja asennusöljy.

Sitten töihin. Irrota muovikehys, kynsi matto irti kotelosta ja avaa alta löytyvä ruuvi.
Nyt kotelo nousee ylöspäin. Vetämällä penkinlämppäreiden töpselit irti saa mukavasti lisää tilaa.

Kehys seuraavaksi irti. Meisseli osoittaa etupään klipsuja, avaa ja nosta kehystä.
Nyt vaan koukkaset takapäänkin irti ja kepin voi irroittaa.
Lähtee ihan pyörittämällä pois.

Nyt koko paketti nousee pois. Irrota kuvassa näkyvä mutteri varresta ja vedä keppi pois.
Kun se vaihteenosoittimen pakka leviää lattialle, niin poimi ne ylös ja laita takaisin paikoilleen.
Oikea järjestys: paksu muovilevy(linssi), kirjainlevy ja päälimmäisenä ohut muovilevy.
Huomaa ohut muovinen ohjaintappi, älä säre sitä.
Nyt uusikeppi läpi kumista, mutteri paikoilleen ja alat holtteerata keppiä kierteille.
Kun ei enää pyöri, niin perruuttele oikeaan asentoon ja kiristä se mutteri.

Lukkomutteri kireelle, saa olla ihan kiinni.
Nyt vaan asettelet kulissin paikoilleen, takapää ensin. Naks-naks.
Kokeile, että keppi kulkee vaivatta. Omaa kepukkaa piti hieman oikaista, oli liikaa mutkia. Suojaa kierteet runsaalla teipillä, jos pitää pajottaa.
Nyt puukansi paikoilleen, muista irrottamasi liittimet.
Ruuvi kiinni, matto paikoilleen ja irtokehys vielä. Siinä se.
Aikaa menee noin puolisen tuntia nautiskelemalla tehden.

Aika kivan näkönen, nyt vaan nuo paneelit on karun mäköset...
Tuo nahkakeppi(*köh*) jäi sitten yli, mitähän sille tekis?