
Voi olla lisäksi juovuksissa koko ajan, eikä ole Väyryilyt pois omasta massista jos sattuu uuden auton matka katkeamaan...

:vayrynen:
Kyllä pakko saada terapia-apua äkkiäHemingway kirjoitti: Järkytys taitaa olla Harjulle suuri, kokkolaan terapia-apua ja pian![]()
Oli siinä muitakin röttelöitä, ja juu, passat ja V70 samassa testissä. Eihän V70:n peräkoppi ole kuin 15 litraa suurempi kuin esim. Ceen peräkontti. Ei se suuri auto ole
Edit. Tuommoset rottelot oli testissä:
• Audi A4 Avant 1,8 T Ambiente
• BMW 320i touring
• Saab 9-3 SportCombi 2,0t Vector
• Volkswagen Passat Variant 2,0 FSI Comfortline
• Volvo V70 2,4 (103 kW) Chromium
Tuossa linkki tiivistelmään:
http://www.tekniikanmaailma.fi/arkisto/ ... id=1395306
Sehän volvo taitaa olla oikein isolohko tuossa kakslitraisten joukossaJo jokin cromimalli
Melutasoa noissa autoissa haukuttiin ihan yleisesti. Kaikki olivat yllättävän meluisia. Mikäköhän oli se meluisin?
Juuri näin. Vaan valinnanvara alkaa itse asialla olla jo melko vähissä, noin kalliita ei tahdo montaa enää löytyäHemingway kirjoitti:Vastataan vielä alkuperäiseen kysymykseen: 12000€:lla saa todella hyvän S124:n.
ei vaan etsitään 12000€ autoja tingataan 9000-9500 euroon ja lopulla ostellaan webasto, vanteet yms. jos niitä ei tule auton mukanaKaapo kirjoitti:Juuri näin. Vaan valinnanvara alkaa itse asialla olla jo melko vähissä, noin kalliita ei tahdo montaa enää löytyäHemingway kirjoitti:Vastataan vielä alkuperäiseen kysymykseen: 12000€:lla saa todella hyvän S124:n.. Hintaluokan vehkeet alkavat olla jo vuosituhannen vaihteen C-sarjalaisia ja jopa Väyrysiä. Vielä jos 12.000 on ajateltu kauppahinta, eikä pyynti, niin saa alkaa katsella jo 15.000 hintalapulla olevia pirssejä.