^Larke^ kirjoitti:
juu muttakku se oli just se Turbo Sedani..

Auto jäis ihan käyttöautoks sen jäläkee ku siältä pois tullaa. ja siis se asiahan on nii etttä ku on kerran mersua saanu maistaa nii siitä ei koskaa luovu..
Eli Mese pitää olla

mutta kuinka se kansivika tulee ilmi? ja onko vaarallisia?
No ei kai se vaarallista ole. Hyvässä tapauksessa kansi auki ja uusi tiivsite tilalle ja kansi oikaistavaksi. Hinta haarukka n 250 -300€ jos tekee itse. Korjaamossa voi olla vaikka 1500€. Jos kansi mennyt niin täälä foorumeilla on noita käytettyjä myyty hintaan n.1000€. Ja tähän päälle ne tarkistamiset koneistamolla ja tiivisteet ja pultit.
Eli helpolla tulee hintaa lisää se toinen halpa auto.
Esiintyminen voi olla vaikka auton keittäminen, ilmakuplia syyläriin, öljyn joukossa vettä, kerää painetta syyläriin tai auto lämmin, mutta lämpöä ei tule ohjaamoon.
Kansiremppa on hauskaa ja opettavaista, jos on aikaa, rahaa, vara-auto ja paikka missä tehdä.
Itse en ala enään tekemään kansiremonttia jos turbo saa jatkoksi cooleria. Muuten remontti on joksenkin turha, ainakin omassa ajossani.
