Jarrupoljin tapaa lattian...
Jarrupoljin tapaa lattian...
Eilen ku tossa tulin miitistä kotiinpäin niin jarrut hävisi mersusta.
Poljin menee ilman vastusta tai vaikutusta pohjaan, ja ihan viimesellä sentillä on jotain pientä jarrutusta havaittavissa. Ei auta polkimen pumppaaminen, ja poljin menee pohjaan vaikka moottori ei käy.
Vika ilmeni yllättäen, pari jarrutusta poljin oli jotenkin kumipallomainen, mutta sitten vastus poljettaessa katosi kokonaan.
Ei näy vuotoa missään ja ja rrunestesäiliössä on normaalisti nestettä.
Autoon on vaihdettu kaikki jarrusatulat ja putket pari vuotta sitten, jonka jälkeen ajettu n.10tkm.
Neuvoja kaivataan!
Ja autohan on w123 200D -83
Poljin menee ilman vastusta tai vaikutusta pohjaan, ja ihan viimesellä sentillä on jotain pientä jarrutusta havaittavissa. Ei auta polkimen pumppaaminen, ja poljin menee pohjaan vaikka moottori ei käy.
Vika ilmeni yllättäen, pari jarrutusta poljin oli jotenkin kumipallomainen, mutta sitten vastus poljettaessa katosi kokonaan.
Ei näy vuotoa missään ja ja rrunestesäiliössä on normaalisti nestettä.
Autoon on vaihdettu kaikki jarrusatulat ja putket pari vuotta sitten, jonka jälkeen ajettu n.10tkm.
Neuvoja kaivataan!
Ja autohan on w123 200D -83
Yritin tuossa ilmata järjestelmää tunnin verran. Sain polkimeen tunnon, mutta se katosi kun laitoin koneen käymään. Ilmasin ja ilmasin pääsylinteriä ja sieltä ei tullut ilmaa, vain kirkasta nestettä. Missään en huomannut vuotoja joten oletan että pääsylinteri on klesana. Eli hommaa pukkaa ja ei varmaan ole ihan helpoin operaatio tuo pääsylinterin vaihto ja ilmaaminen?
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
VW 1200
Honda CBR 1000 F