kiiruski pikkasen olis.. taas
Paremmin mulle aukes Mersun malli filosofia tuoltaPK kirjoitti:Sen voi tosiaan päätellä tuosta W202 -merkinnästä. Ne, joille tuo ei sano mitään voi vaikka tuolta tarkistaa mallin: http://www.ajovalo.net/Mallit/MB_W202.htm
Kyllä on Terho P hyvää pioneerityötä tehnyt kaikkine päätelmineen. Näin se menee että on valppaita miehiä kentällä.Tämänkin kaltaisista käyttöturvallisuus tekijöistä kannattaa aina raottaa sanaista arkkua. Jos mikä niin tälläinen on hyvää toimintaa näilllä sivustoilla. Olkoonkin että jutut menee joskus aika hurjissa sfääreissä mutta asia tietoakin ja tosi osaamista on sitäkin enemmän. Tästä on hyvä jatkaa. Harjun kommentti pelkkää on asiaa. Tietoa kannattais laittaa eteenpäin.Terho P kirjoitti:juu elikkä se oli vm 92-93 c-sarjalainen automaatti askilla oleva. autoa ei käsittääkseni ole kolaroitu (omistaja on autopelliseppä ja itse olen maalari eli se olisi paljastunut jos kolaroitu) murtauduttukaan autoon ei ainakaan lähiaikoina ole (lue: viimeisen vuoden aikana). ja niin karulta tuntuu sanoa että kyllä näin voi käydä kelle tahansaen ole varma infosiko asian omainen jo vehoa tästä tapauksesta, aikoi ainakin infota
lukkohan muuttuu jossain kohtaa sähköiseksi mutta tuossa ei vielä sähköä liiemmin ollut. kovaa ainetta se oli mistä kohti oli hajonnut mutta syytä hajoamiseen ei olla keksitty muutakuin valmistusvika/valuvika juurikin heikoimmassa kohdassa. tuo kyseinen osa ei ole juurikaan rasitusksella missään vaiheessa
eipä tästä muualla ole juttua.. ellei joku muu ole ehtinyt.kossuppi kirjoitti: Niin onkos tästä lukkohommasta sitten muualla jossain jotain jutuntynkää ?
Kyllä Tarotkin luonnollisesti kuuluvat takuukampanjaan ja niihinkin sama keskimmäinen raidetanko vaihdettu, kuten myös Toyotan 4Runnerit.kossuppi kirjoitti:Ainut kummallisuus on, kun Volkkarin Taro on käytännössä sama-auto , muta ilmeisesti siellä ei olla asiaan paneuduttu tai huolissaan, tasantarkkaan samoista osista koottuja ne volsut on
![]()