


Onko siellä jotain narinahela-alapalloluita iskarin yläpään kumin takana, vai mikä se nyt HVM:n pälliä oikein riipoo?

Hilfe.

Kuulostaa melko tieteelliselle ratkaisulle.Arto N kirjoitti:No ei se mikään ihme ole jos emäntä alkaa naputtamaan kun sinä nostat kytkintä kesken jouluhässäkän. Nyt kipin kapin kaappeja putsailemaan ja laatikoita tekemään niin kyllä se napinakin loppuu
Reaktorin tukikumeksia epäilin itsekkin, toinen joka tuli mieleen on pakoputken etupään kiinnitys vaihdelaatikkoon.Rässi66 kirjoitti:Nyt siis oletuksena, se että ääni kuuluu liikkeelle lähtiessä?
Konepelti auki ja myötäotteella konepoteron reunasta kiinni.
Reipasta hölskytystä eeskahtaalle ja kuulimet ojossa tarkkailemaan äänen suuntaa. Ota käkkäri pois piältä, ni o kevyempää.
Lohkolämppärin johto siellä kuitenkin heiluu omiaan?
Vai moottorin tukikumit pas**na, kone heiluu ja hälpsii pelteihin?
Syylärin on vaihtanut joku tumpelo, pääsee liikkumaan?
Jaa mistä tiedän että syyläri on vaihdettu?