C 220 T CDI W202

Vastaa Viestiin
Tuomas75

C 220 T CDI W202

Viesti Kirjoittaja Tuomas75 »

Terve!

Ensimmäisen tuontimersun osto edessä ja olen päätynyt hankkimaan W202 korilla olevan C 220 T CDI:n automaattina ja farmarimallisena vm. 1999 - 2000. Hinnat Saksassa tällaisella noin 100.000 km ajetulla pyörii 10.000 euron paikkeilla.

Kysyisin ko. mallin autosta kokemusta omaavilta mihin kaikkeen minun tulisi kiinnittää huomiota ennen ostopäätöksen tekoa eli mitä tyyppivikoja tämä mallin autossa on jne? Kaikenlaiset vinkit auton ostoon ja tuontiin liittyen ovat tervetulleita.

Kiitos jo etukäteen.

-Tuomas
kossuppi

Viesti Kirjoittaja kossuppi »

No kaippa noilla kilometreillä tekniikka pitäisi olla kunnosa (?) poikkeuksia varmaan löytyy . Onko lucacsen ruiskupumpulla kun automaatti ?
Mutta se ruostehan se kannattaa katella, kuuluu siihen ryhmään mitä ns "guudwill " korjailtiin Suomessa, tosin taitaaolla lopuillaan ikänsä puolesta jo ne korjaukset. Haulla löytyy varmasti kertomuksia rustepaikoista , joskus auto saattaa ruostua vaikei sillä ajeta :shock: näissämalleissa kai se on sääntö että ruostuu jostakin .
dealer
Itämaan tietäjä

Viesti Kirjoittaja dealer »

Onko lucacsen ruiskupumpulla kun automaatti ?
Kyseessä on CDI, siinä ei ole ruiskutuspumppua.
Kaikissa C ja E 220D malleissa on Lucas pumppu riippumatta vaihteistosta tai muusta, paitsi niissä joihin pp-dieselin Pasi on vaihtanut tilalle toimivan Boschin.
kossuppi

Viesti Kirjoittaja kossuppi »

nJu tarkoitin sitä korkeapaine pumppua , mikä cdi ssä on , väärällä nimellä vaan kutuin siä . Siis mullakin -ko- ? on luukas kun on 99/00 cdi c malli ? Oon kuvitellut että boschin vempeleet on :shock:
JP74

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Boschin vehkeet noissa taitaa ola. Dealer tarkoitti syöttöpumppua, joka on aina 220d vapareissa Lucas. Ei noissa cdi:n korkeapainepumpuissa mitään häminkiä yleensä taida ollakkaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202, sedan, farmari”