Tuossa minun kulkineen 5v manuaalilootassa on ilmennyt pientä öljy vuotoa.
Muutaman tipan se yön aikana tipauttaa. Alla kävin kurkkimassa, ja sieltä takapäästä se tulee. Onkohan vaan stefa alkanu vanhuuttaan vuotamaan, vai
voiko olla huohotin tukossa ja sen takia tulee painetta lootaan ja tiiviste ei enää pidä? Missä tuo huohotin on? kuinka sen voi aukoa, jos on tukossa?
Vuoto on alkanut ihan yhtäkkiä eikä pikkuhiljaa.
loota tiputtaa öljyä
loota tiputtaa öljyä
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Kiitosta, koitetaan tuota
Auto on myynnissä, joten ei viittis ropailla ylimäärästä
Rässi66 kirjoitti:
Ei kai sen stefankaan (kuvassa #64) vaihto ameriikan temppu ole?
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Ai niin, mikä on öljyfiltterin ylätiiviste? 

---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89