Nyt on menny yöunet ja mielenrauha. En oo näin pahaa autokuumetta aiemmin kokenu

Perinteeksi muodostunut keväinen autokuume iski taas (vaikka viimeeksi olin tottakai varma että just tää riittää loppu iäks, no kenelle muulle on yhtä helppo valhdella kuin itelleen) ja tarkotus oli vaihtaa possu nopeampaan porsaaseen. Vaan toisin kävi, koe-ajolla kalliimpi/nopeampi osoittautui epeliksi joka jäi multa ostamatta, joten ajatuksissani kotiin ajellessa luulin nähneeni omiani kun eteen pölähti tarrakilpinen Caterham

Sain neuvoteltua pikapaussin Esson pihaan ja ensimmäiseen kysymykseen (saako näitä nykyään Suomessa kilpiin, pakko saada ku sulla on tarrakilvet




Toiminta suunnitelma oli valmis ennenku edes ymmärsin ite mitä oli tapahtunu, porsas lähtee samointein lihoiksi, nenä kiinni nettipäätteeseen etsimään 7 kopiota ja lentolippuja ryanairilta.
Autoja on nyt tullu selattua, aika paljon on ollu jo pohjatietoa valmiina, kun on tullu väännettyä ja käännettyä mielessä mitäjos meiningillä (painoa pois/tehoa lisää). Tuotavan pelin tulis olla erillisillä etulokareilla ja minimissä 2.0 padalla (virivara), takajousituksen erillinen ja lukkoperällä.
-97 on viimeisin vuosimalli mitä saa kilvitettyä ja ilm. -92 vanhemmat on helpompia päästöjen suhteen? Tiedä häntä, kertokaa viisaammat
Lotukset on tuskasen vanhoja (<--vm.73) ja pienillä koneilla, iso kone=€€€. Caterhamit taas aika hinnoissa (yliarvostusta?) ja pää-asiassa isot koneet löytyy vasta uudemmista. Robin Hood olis halpa (&huono?), DAXit & muut merkit liian uusia. Joten kiikarissa on Westfield, niitä löytyy 1.6 Kentiläisellä, 2.0 pintolla, opel:in 16v punaraidalla, roverin V8:lla ja prätkän koneilla. Joten valikoimaa riittää, ostosta rajoittaa oma niukka budjetti ja vuosimalli.