Pakkoha siihen oli tarttua, jos vaikka pääsis mese-esabilla kääntään virrat yhteentoista.

No ei mitää, kekkilä saapu tontille ja alako purkaan ehjää autoa. Hullu jätkä.
Saa olla muuten tarkkana niiden vetareiden pulttien kanssa, sieltä löytyy kuusiokoloa ja 12-kulmasta XZN:nnää.
Son ilikiää jos ne sekoaa. Saimma kaikki auki kuitennii.
ABSn anturi irti ja perän pultit auki. Sieltähä se tippu ku mätä luumu.
Noh, perä pöyvälle ja auki.

Raapasin siihen keskitapin kohalle XUXen ohjeiden mukaan reilun "veriuran".
Sitten ei muutaku esabissa hanikat kaakkoon ja lankaa palamaan.

Tuommosen heppauksen siihen sitten vetasin. Mistäs tuo Olvi-pullo tuohon eksy?
Aika matala sauma kannattaa laittaa, niin mahtuu pyöriinkin ilman rälläköintiä.
Nytpä tiietään seki...
Ei ollu tuohon peräkoppaan tiivistettä myynnissä,joten piti säveltää.
Terveisiä vaan sille kaverille joka tuota joutuu seuraavaksi aukoon.

Näläkähä se jo oli, mutta onneksi Ride oli tekassut oikeen macho-pizzaa.

Kyyllä, on siinä sikakautaa reiluja siivuja. NAM!
Pantiin peli nippuun ja kekkilä lähti kotia, mie menin saunaan.
Tännään tuli kekkilalta kommenttia: "Hyvin toimii! ja hiljaisesti! Ei äänetön mutta paljon hiljaisempi. "
Jännä homma, siinä ei ollu paljoakaan klappia ja lukkotappikin ehjä?