Perän hitsausta LLL-pajalla - Pöntöllä viiraa taas

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Perän hitsausta LLL-pajalla - Pöntöllä viiraa taas

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Jäsen kekkila aukoi taas suutaan väärässä paikassa ja kyseli keskitapin jämistystä Tampereen talousalueella.
Pakkoha siihen oli tarttua, jos vaikka pääsis mese-esabilla kääntään virrat yhteentoista. :twisted:
No ei mitää, kekkilä saapu tontille ja alako purkaan ehjää autoa. Hullu jätkä.
Saa olla muuten tarkkana niiden vetareiden pulttien kanssa, sieltä löytyy kuusiokoloa ja 12-kulmasta XZN:nnää.
Son ilikiää jos ne sekoaa. Saimma kaikki auki kuitennii.
ABSn anturi irti ja perän pultit auki. Sieltähä se tippu ku mätä luumu.
Noh, perä pöyvälle ja auki.

Kuva
Raapasin siihen keskitapin kohalle XUXen ohjeiden mukaan reilun "veriuran".

Sitten ei muutaku esabissa hanikat kaakkoon ja lankaa palamaan.

Kuva
Tuommosen heppauksen siihen sitten vetasin. Mistäs tuo Olvi-pullo tuohon eksy?

Aika matala sauma kannattaa laittaa, niin mahtuu pyöriinkin ilman rälläköintiä.
Nytpä tiietään seki...
Ei ollu tuohon peräkoppaan tiivistettä myynnissä,joten piti säveltää.
Terveisiä vaan sille kaverille joka tuota joutuu seuraavaksi aukoon. :twisted:

Näläkähä se jo oli, mutta onneksi Ride oli tekassut oikeen macho-pizzaa.

Kuva
Kyyllä, on siinä sikakautaa reiluja siivuja. NAM!

Pantiin peli nippuun ja kekkilä lähti kotia, mie menin saunaan.
Tännään tuli kekkilalta kommenttia: "Hyvin toimii! ja hiljaisesti! Ei äänetön mutta paljon hiljaisempi. "
Jännä homma, siinä ei ollu paljoakaan klappia ja lukkotappikin ehjä?
Pro HVM
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Melekosen siistin sauman oot onnistunu räkimään, taitaa kone polttaa lankaa suht' hyvin? :shock:

Laita pala pitsaa postiin, tuli näläkä. :idea:
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

olihan taasen hyvä raportti.. suattaas jopa joskus ittekki alkaan parsia tota omaa persausta ku noin hyvät ohjeetki kerta loihdit (veriurastakaan en olisi tienny taas mitää.. ellei sit omapää olisi keksiny sitä ajallaan)
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Wireless
Arjen sankari
Viestit: 1165
Liittynyt: 28.8.2006 19:58

Viesti Kirjoittaja Wireless »

Onko Olvi-pullossa valkeaa kilijua kun pullo on tuon värinen???
Mersu on filosofinen alku autolle.


Pro-HVM

http://www.udo-online.de/
http://www.clinteastwood.net/
Avatar
kekkila
Viestit: 96
Liittynyt: 14.11.2006 10:56

Viesti Kirjoittaja kekkila »

pitsa oli hyvää! parempaa kun pohjoisen valkea kilju....

on se kumma miten vaikuttaa, "klappia" tapissa oli ehkä milli, nyt on hitsattuna paljon hiljaisempi... kai se öljynvaihto vaikutti kans... oli miten oli , kestää pää ja korvat paremmin...

siellä alla on tosiaan kuusiokoloa ja 12-koloa.... ja osa ruuveista aukee väärin päin... 8)
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

kekkila kirjoitti:... ja osa ruuveista aukee väärin päin... 8)
Niin joo kun ripustelimma tuota murikkaa takasin, niin perhana jäi räikkä kääntämättä ja otin sormitiukasta räikällä ihan auki.
Sehän murikan etupää lähti alaspäin meleko nopiaa.
Hyvä ettei tökänny purentoihin. Nauratti ja vit*tti.
Pro HVM
Lokkiistiikkapiällikkö
Perunankeittäjä
Viestit: 1567
Liittynyt: 23.12.2006 21:01
Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....

Viesti Kirjoittaja Lokkiistiikkapiällikkö »

Rässi66 kirjoitti:
kekkila kirjoitti:... ja osa ruuveista aukee väärin päin... 8)
Niin, perhana jäi räikkä kääntämättä :oops: .Nauratti :lol: ja vit*tti :twisted: .
No naurattaa minnuukii, ko mul ei ees oo sellasta räikkää jonka voi kääntää. vaan on avvoova räikkä ja kii paneva räikkä. Mie ko oon kerräillä nuo tyokalut suuryhtijöihin roskalavoilta. Ki panevassa on käjen sija ja avvoovassa pelekkä raatatappi ei mää sekaasi. Ko jokkii pölövästirustoaivo on sitä käyttännä vasarana ko polone ei oo tietännä mikä erottaa vasaran räikästä. Tietäähän Rässi. tietääkö :?: . Merkkoo vua avvoova ja sulokeva ni ei perät tipoahtele. Tekköö hyvvee kippeetä muute. :wink:
VALMET 5oo -69
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”