Mazda Pick Up sano poks
Mazda Pick Up sano poks
Oltiin kaverin kanssa hakemassa sille autoo Piikkiöstä ja koeajojen jälkeen havaittiin että hyvin kulkee ja ei mitään ylimääräisiä ääniä kuulu konehuoneesta eikä muualtakaan...eli siis teki kaupat.
Noh...noin pari kilometriä kerettiin ajaa poispäin, mä takana ja kaveri edellä. Siitten huomasin että nyt savuttaa rankasti ja vilkuttelin kaverille valoja että pysähdy kun en kännyy saanu siihen hätään taskusta. Myöhäistä...myöhäistä, tuli yks kunnon pöläys putkesta ja samassa lenti korollan lasiin ja nokkaan öljyt, Mazda Pick Upin matka oli päättynyt ennenkuin se edes kerkesi alkaa...voi voi.
Sitten siihen tienposkeen ja pelti auki, öljyä joka puolella ja kas, mikäs se sieltä kurkkii...kampiakseli, lohko halki noin 10cm matkalta, jätettiin Mazda siihen ja kaveri kävi ostaa mäyriksen seuraavasta kaupasta ja kotio. Haetaan masturbaatio huomenna veks, että tällasta.
Hemmetti kun ei älynny kuvaa ottaa...mutt otetaan se huomenna.
P.S. nähtiin myös yksi hyytynyt väyrynen tienposkessa pelti auki ja tiepalvelu auto auttamassa.
Noh...noin pari kilometriä kerettiin ajaa poispäin, mä takana ja kaveri edellä. Siitten huomasin että nyt savuttaa rankasti ja vilkuttelin kaverille valoja että pysähdy kun en kännyy saanu siihen hätään taskusta. Myöhäistä...myöhäistä, tuli yks kunnon pöläys putkesta ja samassa lenti korollan lasiin ja nokkaan öljyt, Mazda Pick Upin matka oli päättynyt ennenkuin se edes kerkesi alkaa...voi voi.
Sitten siihen tienposkeen ja pelti auki, öljyä joka puolella ja kas, mikäs se sieltä kurkkii...kampiakseli, lohko halki noin 10cm matkalta, jätettiin Mazda siihen ja kaveri kävi ostaa mäyriksen seuraavasta kaupasta ja kotio. Haetaan masturbaatio huomenna veks, että tällasta.
Hemmetti kun ei älynny kuvaa ottaa...mutt otetaan se huomenna.
P.S. nähtiin myös yksi hyytynyt väyrynen tienposkessa pelti auki ja tiepalvelu auto auttamassa.
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Olikos se tämä kuuluisa 2200? Vaiko 2600 bensakoneella? Ei pitäs puuttua 2200 diiseliin, ei missään nimessä. Helppohan se on täältä huudella, mutta kun tämän asian kanssa on opiskellut aika moni.
Tuo on kyllä uutta että ratkeaa lohkosta, yleensä niistä menee kansi.
Tarkka mies ajaa 2200:llakin varmasti vaikka miljoonan - jos ostaa sen uutena ja vetelee sukkasilaan. Tarkan miehen auto, kiertopalkinnoiksi noista ei ole.
Voimia kaverille.


Tarkka mies ajaa 2200:llakin varmasti vaikka miljoonan - jos ostaa sen uutena ja vetelee sukkasilaan. Tarkan miehen auto, kiertopalkinnoiksi noista ei ole.
Voimia kaverille.

Olihan se just se 2200 tiisseli HVM kuomaseniHVM kirjoitti:Olikos se tämä kuuluisa 2200? Vaiko 2600 bensakoneella? Ei pitäs puuttua 2200 diiseliin, ei missään nimessä. Helppohan se on täältä huudella, mutta kun tämän asian kanssa on opiskellut aika moni.Tuo on kyllä uutta että ratkeaa lohkosta, yleensä niistä menee kansi.
![]()
Tarkka mies ajaa 2200:llakin varmasti vaikka miljoonan - jos ostaa sen uutena ja vetelee sukkasilaan. Tarkan miehen auto, kiertopalkinnoiksi noista ei ole.
Voimia kaverille.


S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
No periaatteessa jos kansi on kerran laitettu ja nyt parsittaisiin alakerta, niin seuraavan 100km matkalla ei ole odotettavissa kuin lavan vaihto ja rungon hitsaus - rauhallisella ajolla ilman kuormaa.EzKo kirjoitti:Olihan se just se 2200 tiisseli HVM kuomasenitämä heppu miltä kaveri osti ton oli joutunu tekeen siihen kansirempan
matsta rulez...joku tarjos jo konetta tohon satasella.


On ne vehkeitä.

Sittenhän ton näköö kun otetaan kone pois onko kansi ehjäHVM kirjoitti:No periaatteessa jos kansi on kerran laitettu ja nyt parsittaisiin alakerta, niin seuraavan 100km matkalla ei ole odotettavissa kuin lavan vaihto ja rungon hitsaus - rauhallisella ajolla ilman kuormaa.EzKo kirjoitti:Olihan se just se 2200 tiisseli HVM kuomasenitämä heppu miltä kaveri osti ton oli joutunu tekeen siihen kansirempan
matsta rulez...joku tarjos jo konetta tohon satasella.
![]()
Satanen ei ole kyllä paha hinta kansivikaisestakaan koneesta, jos oletetaan että entisestä koneesta jäi kansi ehjäksi, johon emme tottakai usko. Melekonen tilanne. Paaliin?
On ne vehkeitä.


Kori oli matstassa oikein sievässä kunnossa ja myös sisätilat.
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
eikait tähän oikein muuta voi tuumata kuin että otan osaa kaveris puolesta
Sukulaisen firman ajossa oli tollainen 2200 diesel paku matsa ja osti sen uutena vaikka kaikki muut sukulaiset silloin suositteli jo 310 mersua... toissa kesänä tuumas vaan että olis pitännyt uskoa silloin aiemmin sukulaisia kun nyt maksalootaan mennyt enemmän rahaa kuin uuteen mersuun... teki 10vuoden aikana konerempan 5-6kertaa, ensimmäisen jo 65tkm kohdilla
toissa kesänä se sitten kyllästyi koko kopperoon ja antoi mennä paaliin 

Sukulaisen firman ajossa oli tollainen 2200 diesel paku matsa ja osti sen uutena vaikka kaikki muut sukulaiset silloin suositteli jo 310 mersua... toissa kesänä tuumas vaan että olis pitännyt uskoa silloin aiemmin sukulaisia kun nyt maksalootaan mennyt enemmän rahaa kuin uuteen mersuun... teki 10vuoden aikana konerempan 5-6kertaa, ensimmäisen jo 65tkm kohdilla


-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super 748
-08 Volvo S80 2.4D
-08 Volvo S80 2.4D
Normal
Mikko K on ainakin nähnyt minun hallin seinällä juuri tuollaisesta jääneen "kierokangen".
Kaverin 2200 maksda tarvi kolmannen koneen kuukauden sisällä ennekuin siitä päästiin eroon
Ensin katkesi kampiakselin nokasta pätkä ja hihnapyörät syylärin läpi ja jako sekasi, kone paskaksi.
Seuraava kone tuli purkamolta: Oli mallia lisää nestettä ja öljyä, tarkasta polttoaine. Muutama sata kilsaa ja lensi juurikin kanki kyljestä läpi.
Kolmas motti sitten tehtiin kahdesta paskasta kasaten uusilla renkailla, laakerilla ja kansi tehtiin. Ilmeisesti jokin oli mennyt jo siinä vaiheessa asennevammaisella asentajalla pieleen ja 300km ja pyörähti kiertokangen liuska ympäri
.
Purkaamolta taas ehjä kampi ja yksi kanki vaihtoon. Saa muuten vaihettua alakautta kiertokangenkin
Sitten se auto lähti ennen laatikko remppaa, eikä ole sen jälkeen kuulunut

Mikko K on ainakin nähnyt minun hallin seinällä juuri tuollaisesta jääneen "kierokangen".
Kaverin 2200 maksda tarvi kolmannen koneen kuukauden sisällä ennekuin siitä päästiin eroon

Ensin katkesi kampiakselin nokasta pätkä ja hihnapyörät syylärin läpi ja jako sekasi, kone paskaksi.
Seuraava kone tuli purkamolta: Oli mallia lisää nestettä ja öljyä, tarkasta polttoaine. Muutama sata kilsaa ja lensi juurikin kanki kyljestä läpi.
Kolmas motti sitten tehtiin kahdesta paskasta kasaten uusilla renkailla, laakerilla ja kansi tehtiin. Ilmeisesti jokin oli mennyt jo siinä vaiheessa asennevammaisella asentajalla pieleen ja 300km ja pyörähti kiertokangen liuska ympäri

Purkaamolta taas ehjä kampi ja yksi kanki vaihtoon. Saa muuten vaihettua alakautta kiertokangenkin

Sitten se auto lähti ennen laatikko remppaa, eikä ole sen jälkeen kuulunut

Ostakkee hai tee hjuvää nissanii lava-autoksi niin ei tarvii tehä ainakaa koneremppaa( wanhan mallin patarauta SD koneeseen)
80tkm alkaa olla pikkuhiljaa mittarissa tuolla nissanilla mun ajotyylillä ajelua eikä oo porsinu kone vielä mistään eikä oikeastaan koppakaan, käyttäjästä toki paljon kiinni mutta kone ainakin saa sikaa

80tkm alkaa olla pikkuhiljaa mittarissa tuolla nissanilla mun ajotyylillä ajelua eikä oo porsinu kone vielä mistään eikä oikeastaan koppakaan, käyttäjästä toki paljon kiinni mutta kone ainakin saa sikaa

Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
yhen tuolla koneella olevan 4 veto pakun oon nähny saavutttavan huimat 300tkm ennen kuin tuli tuo kanseremppa eteen.
tosin tuohon on vaihteistoon sitten tehty useammin remppaa, moottorin puoleinen olikos ala akselin laakeri 100tkm välein kun ruopeaa huutaan vitosella ja kerran kytkimelle menevä akseli kun hampaat hävis.
tosin tuohon on vaihteistoon sitten tehty useammin remppaa, moottorin puoleinen olikos ala akselin laakeri 100tkm välein kun ruopeaa huutaan vitosella ja kerran kytkimelle menevä akseli kun hampaat hävis.
Isä ajelit tollasella 2200 laviskalla semmosen 460tkm. Olihan siinä kaikkee pientä laatikko huus vallan mahottomasti loppuajasta kori ja runko laitettiin kuntoon ja kans rempattiin kun sylyki öljyä melkein raakana putkesta. Niin ja takajarrut kumpeili välillä kun toi paineen säädin tykkäs renata aina välistä, aiheutti mielenkiintoisia tilanteita kun takapyörät pasahti kevyellä jarrutuksella lukkoon
Ajoltaan tuo mazda pesi nykysen nissani 2,5d -98 menne tullen

Ajoltaan tuo mazda pesi nykysen nissani 2,5d -98 menne tullen