Mazda Pick Up sano poks

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
EzKo
satunnainen tarkkailija
Viestit: 2054
Liittynyt: 15.12.2005 20:32
Paikkakunta: Karvia

Mazda Pick Up sano poks

Viesti Kirjoittaja EzKo »

Oltiin kaverin kanssa hakemassa sille autoo Piikkiöstä ja koeajojen jälkeen havaittiin että hyvin kulkee ja ei mitään ylimääräisiä ääniä kuulu konehuoneesta eikä muualtakaan...eli siis teki kaupat.

Noh...noin pari kilometriä kerettiin ajaa poispäin, mä takana ja kaveri edellä. Siitten huomasin että nyt savuttaa rankasti ja vilkuttelin kaverille valoja että pysähdy kun en kännyy saanu siihen hätään taskusta. Myöhäistä...myöhäistä, tuli yks kunnon pöläys putkesta ja samassa lenti korollan lasiin ja nokkaan öljyt, Mazda Pick Upin matka oli päättynyt ennenkuin se edes kerkesi alkaa...voi voi.

Sitten siihen tienposkeen ja pelti auki, öljyä joka puolella ja kas, mikäs se sieltä kurkkii...kampiakseli, lohko halki noin 10cm matkalta, jätettiin Mazda siihen ja kaveri kävi ostaa mäyriksen seuraavasta kaupasta ja kotio. Haetaan masturbaatio huomenna veks, että tällasta.

Hemmetti kun ei älynny kuvaa ottaa...mutt otetaan se huomenna.

P.S. nähtiin myös yksi hyytynyt väyrynen tienposkessa pelti auki ja tiepalvelu auto auttamassa.
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Wireless
Arjen sankari
Viestit: 1165
Liittynyt: 28.8.2006 19:58

Viesti Kirjoittaja Wireless »

Kyllä siitä ajopelin vielä saa kun laittaa 200-300D:n moottorin sinne..
Mersu on filosofinen alku autolle.


Pro-HVM

http://www.udo-online.de/
http://www.clinteastwood.net/
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Olikos se tämä kuuluisa 2200? Vaiko 2600 bensakoneella? Ei pitäs puuttua 2200 diiseliin, ei missään nimessä. Helppohan se on täältä huudella, mutta kun tämän asian kanssa on opiskellut aika moni. :( Tuo on kyllä uutta että ratkeaa lohkosta, yleensä niistä menee kansi. :shock:

Tarkka mies ajaa 2200:llakin varmasti vaikka miljoonan - jos ostaa sen uutena ja vetelee sukkasilaan. Tarkan miehen auto, kiertopalkinnoiksi noista ei ole.

Voimia kaverille. :?
Avatar
EzKo
satunnainen tarkkailija
Viestit: 2054
Liittynyt: 15.12.2005 20:32
Paikkakunta: Karvia

Viesti Kirjoittaja EzKo »

HVM kirjoitti:Olikos se tämä kuuluisa 2200? Vaiko 2600 bensakoneella? Ei pitäs puuttua 2200 diiseliin, ei missään nimessä. Helppohan se on täältä huudella, mutta kun tämän asian kanssa on opiskellut aika moni. :( Tuo on kyllä uutta että ratkeaa lohkosta, yleensä niistä menee kansi. :shock:

Tarkka mies ajaa 2200:llakin varmasti vaikka miljoonan - jos ostaa sen uutena ja vetelee sukkasilaan. Tarkan miehen auto, kiertopalkinnoiksi noista ei ole.

Voimia kaverille. :?
Olihan se just se 2200 tiisseli HVM kuomaseni :niinpaniin: tämä heppu miltä kaveri osti ton oli joutunu tekeen siihen kansirempan :lol: matsta rulez...joku tarjos jo konetta tohon satasella.
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

EzKo kirjoitti:Olihan se just se 2200 tiisseli HVM kuomaseni :niinpaniin: tämä heppu miltä kaveri osti ton oli joutunu tekeen siihen kansirempan :lol: matsta rulez...joku tarjos jo konetta tohon satasella.
No periaatteessa jos kansi on kerran laitettu ja nyt parsittaisiin alakerta, niin seuraavan 100km matkalla ei ole odotettavissa kuin lavan vaihto ja rungon hitsaus - rauhallisella ajolla ilman kuormaa. :idea: :lol: Satanen ei ole kyllä paha hinta kansivikaisestakaan koneesta, jos oletetaan että entisestä koneesta jäi kansi ehjäksi, johon emme tottakai usko. Melekonen tilanne. Paaliin?

On ne vehkeitä. :roll:
Avatar
EzKo
satunnainen tarkkailija
Viestit: 2054
Liittynyt: 15.12.2005 20:32
Paikkakunta: Karvia

Viesti Kirjoittaja EzKo »

HVM kirjoitti:
EzKo kirjoitti:Olihan se just se 2200 tiisseli HVM kuomaseni :niinpaniin: tämä heppu miltä kaveri osti ton oli joutunu tekeen siihen kansirempan :lol: matsta rulez...joku tarjos jo konetta tohon satasella.
No periaatteessa jos kansi on kerran laitettu ja nyt parsittaisiin alakerta, niin seuraavan 100km matkalla ei ole odotettavissa kuin lavan vaihto ja rungon hitsaus - rauhallisella ajolla ilman kuormaa. :idea: :lol: Satanen ei ole kyllä paha hinta kansivikaisestakaan koneesta, jos oletetaan että entisestä koneesta jäi kansi ehjäksi, johon emme tottakai usko. Melekonen tilanne. Paaliin?

On ne vehkeitä. :roll:
Sittenhän ton näköö kun otetaan kone pois onko kansi ehjä :? turhaan ei kaveri ostanu moottorinostinta talliinsa :lol:
Kori oli matstassa oikein sievässä kunnossa ja myös sisätilat.
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1497
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Hyvä peli 4kk 10000km eikä edes öljyn vaihtoa koko aikana :shock:
Yksi parhaiten toimineita vanhoja kulkineita :wink:
Datsun Bluebird
Mb Vito
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Mikko K kirjoitti:Hyvä peli 4kk 10000km eikä edes öljyn vaihtoa koko aikana :shock:
Yksi parhaiten toimineita vanhoja kulkineita :wink:
No sen siitä saa kun osaa käyttää. :wink:

Vai joko se on peukaloitu peli? Seiskapuokki kawan turpo ja jääkaapin takaseinän kuuleri? :eec: :lol:
Avatar
mese300
aktiivimeseläinen
Viestit: 2448
Liittynyt: 04.10.2006 20:58
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja mese300 »

eikait tähän oikein muuta voi tuumata kuin että otan osaa kaveris puolesta :lol:
Sukulaisen firman ajossa oli tollainen 2200 diesel paku matsa ja osti sen uutena vaikka kaikki muut sukulaiset silloin suositteli jo 310 mersua... toissa kesänä tuumas vaan että olis pitännyt uskoa silloin aiemmin sukulaisia kun nyt maksalootaan mennyt enemmän rahaa kuin uuteen mersuun... teki 10vuoden aikana konerempan 5-6kertaa, ensimmäisen jo 65tkm kohdilla :twisted: toissa kesänä se sitten kyllästyi koko kopperoon ja antoi mennä paaliin :roll:
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super 748
-08 Volvo S80 2.4D
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1497
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

No sen siitä saa kun osaa käyttää. :wink:

Vai joko se on peukaloitu peli? Seiskapuokki kawan turpo ja jääkaapin takaseinän kuuleri? :eec: :lol:[/quote

Kori jos ois ollut parempi niin oishan sen voinut kokeilla turpottoo :roll:
Tässä ois voinut kori ja runko erota toisistaan ssinä leikissä :lol:
Datsun Bluebird
Mb Vito
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Olipas huonoa tuuria EzKo:n kaverilla,todella ikävä homma :( .
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
EzKo
satunnainen tarkkailija
Viestit: 2054
Liittynyt: 15.12.2005 20:32
Paikkakunta: Karvia

Viesti Kirjoittaja EzKo »

Tommonen reikä on lohkossa :D kohta se taas kulkee uuden sydämmen voimin :D
Kuva
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Normal :fu:

Mikko K on ainakin nähnyt minun hallin seinällä juuri tuollaisesta jääneen "kierokangen".

Kaverin 2200 maksda tarvi kolmannen koneen kuukauden sisällä ennekuin siitä päästiin eroon :x
Ensin katkesi kampiakselin nokasta pätkä ja hihnapyörät syylärin läpi ja jako sekasi, kone paskaksi.

Seuraava kone tuli purkamolta: Oli mallia lisää nestettä ja öljyä, tarkasta polttoaine. Muutama sata kilsaa ja lensi juurikin kanki kyljestä läpi.

Kolmas motti sitten tehtiin kahdesta paskasta kasaten uusilla renkailla, laakerilla ja kansi tehtiin. Ilmeisesti jokin oli mennyt jo siinä vaiheessa asennevammaisella asentajalla pieleen ja 300km ja pyörähti kiertokangen liuska ympäri :evil: .
Purkaamolta taas ehjä kampi ja yksi kanki vaihtoon. Saa muuten vaihettua alakautta kiertokangenkin :idea:
Sitten se auto lähti ennen laatikko remppaa, eikä ole sen jälkeen kuulunut :firing:
Avatar
Lerssinen
Puimanajo-Keijo
Viestit: 2421
Liittynyt: 12.3.2007 17:58
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

Ostakkee hai tee hjuvää nissanii lava-autoksi niin ei tarvii tehä ainakaa koneremppaa( wanhan mallin patarauta SD koneeseen) :fu:

80tkm alkaa olla pikkuhiljaa mittarissa tuolla nissanilla mun ajotyylillä ajelua eikä oo porsinu kone vielä mistään eikä oikeastaan koppakaan, käyttäjästä toki paljon kiinni mutta kone ainakin saa sikaa :P
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Avatar
Jiitek
aktiivimeseläinen
Viestit: 2352
Liittynyt: 18.12.2005 11:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

Sen mitä itellä oli tuollainen Mazda niin hyvinhän tuo pelasi. Omistussuhde tosin kesti sellaiset puolitoista vuorokautta. :D :D
Avatar
Nroto
Viestit: 7
Liittynyt: 12.5.2006 16:41

Viesti Kirjoittaja Nroto »

yhen tuolla koneella olevan 4 veto pakun oon nähny saavutttavan huimat 300tkm ennen kuin tuli tuo kanseremppa eteen.

tosin tuohon on vaihteistoon sitten tehty useammin remppaa, moottorin puoleinen olikos ala akselin laakeri 100tkm välein kun ruopeaa huutaan vitosella ja kerran kytkimelle menevä akseli kun hampaat hävis.
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Isä ajelit tollasella 2200 laviskalla semmosen 460tkm. Olihan siinä kaikkee pientä laatikko huus vallan mahottomasti loppuajasta kori ja runko laitettiin kuntoon ja kans rempattiin kun sylyki öljyä melkein raakana putkesta. Niin ja takajarrut kumpeili välillä kun toi paineen säädin tykkäs renata aina välistä, aiheutti mielenkiintoisia tilanteita kun takapyörät pasahti kevyellä jarrutuksella lukkoon :shock:
Ajoltaan tuo mazda pesi nykysen nissani 2,5d -98 menne tullen
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”