
Veikkauksia Alfamerin W201 korjausoppaasta:
- Kytkinlevy kulunut / öljyn likaama?
- Paineasetelma viallinen?
- Moottorin/vaihteiston kiinnitykset löysällä?
- Kytkinlevyn navan tai kytkinakselin uritus kulunut?
- Kytkinlevy 'lasittunut'?
Syy on mitä ilmeisin. Forumin lukijoista 99,5% ei edes tunnista sanaa kytkin, saatika tietäisi mikä se onMatti kirjoitti:Kylläpä tämä Topic käy kuumana![]()
-Aika edulliselle vaikuttaa Motonet 133,54 EUR / paketti? Onko tuo siis alkuperäinen tai siihen verrattavissa laadultaan?1.83--93 1,8/2,0 (26 uraa). . . . . . . . . . . . . . . . 84-1350 133.54 ???
-Jaahas, pitää antaa auto naapurin papalle viikoksi, tai sitten lähteä itse 'luistattamaan' kytkintä! Hyvä idea, joka on halvempi kokeilla kuin vaihtaa suoralta kädeltä koko kytkin! Auto on nyt ollut niin vähällä ajolla että se alkaa näemmä hajota itsekseen käytönpuutteeseen tuonne autokatokseenVähän ajettujen ja "paljon seisovien" autojen ongelma on yleensä kytkimen ravistaminen liikkeelle lähdettäessä, kytkinlevyn pinta lasittuu, luistata/polta pikkusen sitä kytkintä että kytkinlevyn pinta "uudistuu" niin ongelma katoaa, olettaen että syy on juuri edellämainittu, kytkin ei tuossa vaiheessa enempää siitä kulu, joten kannattaa kokeilla