perien erot?
perien erot?
mitä eroa on w123 300d ja w124 300d perissä?
ja onko 123 automaticis harvempi perä ku esimerkiksi w123 200d / 240D
ja käykö ne tohon w123 300D
yksinkertainen asia vaikeasti selitettynä
ja onko 123 automaticis harvempi perä ku esimerkiksi w123 200d / 240D
ja käykö ne tohon w123 300D
yksinkertainen asia vaikeasti selitettynä
Musta ja Matala
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Terve,
W123 ja W124 perien kiinnityksen on aivan erit, toki kikkailemalla varmasti W124 perä saadaan W123:n kiinni.
W123:ssa perät harvenee 200D->300DT tuolta voi mulkata välitystaulukoita:
http://personal.inet.fi/koti/mb.diesel/ ... ntials.pdf
Ja jos ei ihan heti muista ulkoa minkä mallin tyyppikoodi oli mikäkin niin tuolta voi luntata:
http://www.detali.ru/cat/oem_mb0.asp?TP=1
-Risto
W123 ja W124 perien kiinnityksen on aivan erit, toki kikkailemalla varmasti W124 perä saadaan W123:n kiinni.
W123:ssa perät harvenee 200D->300DT tuolta voi mulkata välitystaulukoita:
http://personal.inet.fi/koti/mb.diesel/ ... ntials.pdf
Ja jos ei ihan heti muista ulkoa minkä mallin tyyppikoodi oli mikäkin niin tuolta voi luntata:
http://www.detali.ru/cat/oem_mb0.asp?TP=1
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Jaaha, se kait riippuu mitä hakee.ThS kirjoitti:joo kiitos.
mikähän perä olis hyvä tuohon mun meseen? tuo joka sielä on nyt tuntuu ainakin tosiharvalta.
Tuolla topikissa oli linkki mistä voi päätellä koneen kierroksia eri perillä:
viewtopic.php?t=15223&highlight=per%E4v%E4litystaulukko
Jos haluaa äkäsempiä lähtöjä ja kumin käryä niin toki hiukka tiheämpi ois paikallaa mutta kärsii sitten matka-ajossa melusta, omasta mielesta tuo 3.46 on semmonen jota vielä jaksaa motarilla kuunnella mutta harvempaa ois itsellekkin haussa
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
No mun mielestä turbon kans ei kannata laittaa 3,46 tiheämpää vaikka haluis äkäsiä lähtöjä, seki on jo niin lyhyt. Sit ku voimaa alkaa enempi olla niin 3,07 alkaa välttämättömyys, menee vaan aika vaihteiden vaihtamiseen jos haluaa lähtöjä ottaa. Tuo 3,07 on mun mielestä hyvä kompromissi välitys jos tehot 120-200heppaa. Mulla on tuommonen jouten ja voin sen laittaa myöhemmin myyntiin, mikäli nyt tuleva perä osoittautuu toimivaksi ratkaisuksi.
Chevy C10 Pick Up 6.2d
Chevy K1500 Pick Up 6.2d
W126 500SEC
W115 300blowerturbodiesel-projekti
Chevy K1500 Pick Up 6.2d
W126 500SEC
W115 300blowerturbodiesel-projekti
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Jos jaksat kahtella niin perävälitys on meistettynä tasaselle kohtaan peräklumpin takakannen viereen, siellä kaiken paskan alla, löytyy pitempi numerosarja josta viimeset numerot kertoo välityksen.ThS kirjoitti:joo kiitos.
mikähän perä olis hyvä tuohon mun meseen? tuo joka sielä on nyt tuntuu ainakin tosiharvalta.
Jos sulla on nyt joku superharva ja aiot ostaa tiheämmän niin meinaakko laittaa myyntiin ? Täältä ainakin löytyis kiinnostusta, varsinkin jos välitys alkaa kakkosella
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti