ASD-perä jälkiasennuksena?
ASD-perä jälkiasennuksena?
Mitäs palikoita asd-perä tarvii kaverikseen? Eikös se ole sähköisesti ohjattu? Ohjainboksi, antureita, hydrauliputken perälle? Onko kukaan tehnyt tuota operaatiota?
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Helpoin tapa taitaa olla ottaa tasosäädöltä paine ja ohjata sitä magneettiventtiilein. Miten sen kukanenkin tahtoo toteuttaa on sitten omasta halusta ja siitä, mitä sillä oikeesti haluaa, kiinni
Tietty, jos haluaa sen toimivan kuten tehdas on ajatellut - helpointa hankkia kaikki tykötarpeet samaan syssyyn kun perän ostaa...

Tietty, jos haluaa sen toimivan kuten tehdas on ajatellut - helpointa hankkia kaikki tykötarpeet samaan syssyyn kun perän ostaa...
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
ASD:llä varustetussa FARKUSSA. hydrauli paine menee pumpulta ASD:n magneettivenalle ja siitä haarautuu tasonsäädölle.
Eli paineen saa tasonsäädön putkea pitkin taakse. Hommaat asd:n magneetivenan ja paine sille ja toisesta reiästä tasonsäädöle.
magneettivenalta perälle ja venttiilille sähköt vaikka napilta.
Siinä on melkoinen työ jos haluaa saada ASD:n pelaamaan niinkuin se alunperin tehtaalta lähtiessään toimii.
Vaatii ABS:anturit joka nurkkaan. Oman boxinsa (ABS+ASD) Pelkkä ABS:n keskusboxi on eri kuin ABS+ASD.
Eli paineen saa tasonsäädön putkea pitkin taakse. Hommaat asd:n magneetivenan ja paine sille ja toisesta reiästä tasonsäädöle.
magneettivenalta perälle ja venttiilille sähköt vaikka napilta.

Siinä on melkoinen työ jos haluaa saada ASD:n pelaamaan niinkuin se alunperin tehtaalta lähtiessään toimii.

Vaatii ABS:anturit joka nurkkaan. Oman boxinsa (ABS+ASD) Pelkkä ABS:n keskusboxi on eri kuin ABS+ASD.

Autossa on absit eli hankintalistalle siis itse perä, ABS+ASD boxi ja magneettiventtiili?Mika.T kirjoitti:Vaatii ABS:anturit joka nurkkaan. Oman boxinsa (ABS+ASD) Pelkkä ABS:n keskusboxi on eri kuin ABS+ASD.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Jos haluat siitä alkuperäisen kaltaisen niin tuohon lisäksi vielä paineenvarausyksikkö.Marco kirjoitti:Autossa on absit eli hankintalistalle siis itse perä, ABS+ASD boxi ja magneettiventtiili?Mika.T kirjoitti:Vaatii ABS:anturit joka nurkkaan. Oman boxinsa (ABS+ASD) Pelkkä ABS:n keskusboxi on eri kuin ABS+ASD.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Itse en kyllä jaksaisi alkaa orkkistyylistä tekemään, jotenkin kuvittelen että kaikissa sähköissä on kuitenkin aika kova homma? Jospa siihen laittaisi vain paineensäätimen jolla löisi valmiiksi pikkusen kovemmat paineet. Eikös se periaatteessa pitäisi olla mahdollista oikeilla paineilla saada lukko esim. 60% kokoajan?
Onhan se iso homma mutta jos toinen haluaa, niin minä ainakin seuraan mielenkiinnolla projektin etenemistä. Näistä voi jopa oppia niinkuin se OM603 diisseli bensanelimatikkiinAM kirjoitti:Itse en kyllä jaksaisi alkaa orkkistyylistä tekemään, jotenkin kuvittelen että kaikissa sähköissä on kuitenkin aika kova homma? Jospa siihen laittaisi vain paineensäätimen jolla löisi valmiiksi pikkusen kovemmat paineet. Eikös se periaatteessa pitäisi olla mahdollista oikeilla paineilla saada lukko esim. 60% kokoajan?

Tossa on hydrauliikkapuoli aiheesta:

Itelle en tuota tehtaanukontekelettä edes halua. Mulle riittää normiajossa perän vakio 30-40% ja sitten jos napista saa tarvittaessa 100% pakkoykkösellä niin siinäpä se

Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.