300ce 24v 91 lisää potkua?
300ce 24v 91 lisää potkua?
eli auto olisi 300ce 24v-91...ja kaipais vähän lisä tehoo....mitä kannattais tehä ja mikä helpoin/hinta?
Eipä kai tuohon ameriikian temppuja tarvi tehdä, normaali vaparikonehan se on... Jyrkemmät nokka-akselit, kansi avarrukseen (voi olla että vakiokin virtaa aika kivasti), venttiileihin "kisaseetit", peltipakosarja ja lyhyt imusarja. Ruiskunhan voisi vaihtaa kanssa. Tasapainotus on tärkeä ja halpa homma myös, sitä ei pidä unohtaa.
Hintaahan sille tulee...
-Nokkien hionta 100-150e/kpl
-Peltisarja 50e jos ite tekee
-Kannen avarrus + mittaus + venttiilityöt ~500e???
-Imusarja 0e jos ite tekee vanhasta
-Ruisku 300-2000e
-Alakerran tasapainotus 150e
-Vauhtipyörän kevennys jos manuaali, kossupullon hinta jos tunnet jonkun koneistajan
Siinois kolmisensataa kaakkia, kun hyvin tekee. On sen verta hereä kone vakiona, että mahottomia tehonlisäyksiä ei halvalla saa... Ellei sitten huitase tuohon vielä turboa lisäksi. Männät pitää vaihtaa matalampiin tai sorvata vanhoista pois (jos varaa sorvata) ja cooleri hommata. Kannentiiviste kestää tai ei kestä, en tiedä. Tällä reseptillä pitäs jo liikahtaa vähän toisella tapaa kuin nykyään.
Tai sitten GTI-lehden suosittelema viritys: kartiofiltteri ja isompi pakoputki.

Hintaahan sille tulee...
-Nokkien hionta 100-150e/kpl
-Peltisarja 50e jos ite tekee
-Kannen avarrus + mittaus + venttiilityöt ~500e???
-Imusarja 0e jos ite tekee vanhasta
-Ruisku 300-2000e
-Alakerran tasapainotus 150e
-Vauhtipyörän kevennys jos manuaali, kossupullon hinta jos tunnet jonkun koneistajan
Siinois kolmisensataa kaakkia, kun hyvin tekee. On sen verta hereä kone vakiona, että mahottomia tehonlisäyksiä ei halvalla saa... Ellei sitten huitase tuohon vielä turboa lisäksi. Männät pitää vaihtaa matalampiin tai sorvata vanhoista pois (jos varaa sorvata) ja cooleri hommata. Kannentiiviste kestää tai ei kestä, en tiedä. Tällä reseptillä pitäs jo liikahtaa vähän toisella tapaa kuin nykyään.

Tai sitten GTI-lehden suosittelema viritys: kartiofiltteri ja isompi pakoputki.


® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

-Jokaisella kukalla on juuret

Sivonen kirjoitti:
Tai sitten GTI-lehden suosittelema viritys: kartiofiltteri ja isompi pakoputki.![]()
VÄÄRIN,nämä ultracoolit pipopojat,jotka tilaa WideBodyKitin toiselt puolelt maailmaa (ja joka saapuu juuri ennen sitä todellatärkeäänäyttelyä,ja sitä asennetaan kavereitten kaa 72 h.nukkumatta),niin niil on muuten vakiossa autossa vaparisuodatin,ja isompi pakoputken LOPPUOSA (mitäsitä kokonaa vaihtaan,ehjä se on

Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----