300ce 24v 91 lisää potkua?

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
mako
Viestit: 26
Liittynyt: 01.4.2007 12:46

300ce 24v 91 lisää potkua?

Viesti Kirjoittaja mako »

eli auto olisi 300ce 24v-91...ja kaipais vähän lisä tehoo....mitä kannattais tehä ja mikä helpoin/hinta?
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Eipä kai tuohon ameriikian temppuja tarvi tehdä, normaali vaparikonehan se on... Jyrkemmät nokka-akselit, kansi avarrukseen (voi olla että vakiokin virtaa aika kivasti), venttiileihin "kisaseetit", peltipakosarja ja lyhyt imusarja. Ruiskunhan voisi vaihtaa kanssa. Tasapainotus on tärkeä ja halpa homma myös, sitä ei pidä unohtaa.

Hintaahan sille tulee...
-Nokkien hionta 100-150e/kpl
-Peltisarja 50e jos ite tekee
-Kannen avarrus + mittaus + venttiilityöt ~500e???
-Imusarja 0e jos ite tekee vanhasta
-Ruisku 300-2000e
-Alakerran tasapainotus 150e
-Vauhtipyörän kevennys jos manuaali, kossupullon hinta jos tunnet jonkun koneistajan

Siinois kolmisensataa kaakkia, kun hyvin tekee. On sen verta hereä kone vakiona, että mahottomia tehonlisäyksiä ei halvalla saa... Ellei sitten huitase tuohon vielä turboa lisäksi. Männät pitää vaihtaa matalampiin tai sorvata vanhoista pois (jos varaa sorvata) ja cooleri hommata. Kannentiiviste kestää tai ei kestä, en tiedä. Tällä reseptillä pitäs jo liikahtaa vähän toisella tapaa kuin nykyään. :twisted:


Tai sitten GTI-lehden suosittelema viritys: kartiofiltteri ja isompi pakoputki. :lol: :lol:
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Avatar
nokileka
Kannentiiviste-spesialisti
Viestit: 600
Liittynyt: 03.2.2006 0:27
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja nokileka »

Diesel keulalle, niin alkaa voimaa löytyyn 8)
Datsuni on mun ratsuni.
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

:lol: :lol: :lol:
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4421
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Sivonen kirjoitti:

Tai sitten GTI-lehden suosittelema viritys: kartiofiltteri ja isompi pakoputki. :lol: :lol:

VÄÄRIN,nämä ultracoolit pipopojat,jotka tilaa WideBodyKitin toiselt puolelt maailmaa (ja joka saapuu juuri ennen sitä todellatärkeäänäyttelyä,ja sitä asennetaan kavereitten kaa 72 h.nukkumatta),niin niil on muuten vakiossa autossa vaparisuodatin,ja isompi pakoputken LOPPUOSA (mitäsitä kokonaa vaihtaan,ehjä se on :wink: ).
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Melekeen haluttas sanoa, että vaihtaa koko auton riskimpään.
Ei näissä nykyvehkeissä oo palijon oikoteitä onneen... :cry:
Pro HVM
Avatar
TTMB
Viestit: 36
Liittynyt: 07.11.2007 19:20
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja TTMB »

turboja turboja turboja rakastan turboja :D :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”