VäliaikainenJani kirjoitti:Milläs tuo paikka on/tulee kiiinni![]()
Sikaako tuo valkoinen on?


Ruuveja ja Sikaa, tuo on valakonen on Tetramassaa= irtoaa nyppäsemällä.Jani kirjoitti:Milläs tuo paikka on/tulee kiiinni![]()
Sikaako tuo valkoinen on?
No näyttää tai ei, mutta näin on. Huomenna vasta liimataan ja ruuvataan, ja kunnon liimalla.audimies kirjoitti:VäliaikainenJani kirjoitti:Milläs tuo paikka on/tulee kiiinni![]()
Sikaako tuo valkoinen on?Siltähän tuo näyttää...
J.T.S kirjoitti:moposta
Minkäs kansanmallin mittareista nuo on kopsittu? Tässä on jenkapuntari 30000rpm saakka, ja nopeusmittarissa piisaa näyttöä 410Km/h asti. Ihan toisennäköset, ja ihan tosissaan.Iippo Vinetto kirjoitti:Valkoset mittarinpohjat: http://elvisek.ath.cx/jetta/jetta%202%2 ... ale200.jpg
Sopiiko noi sun jubileemobiiliin?
Ei mitään - pitäähän se tytöilläkin oma moottori olla.MJF kirjoitti:Kuningasmoottorimies kirjoitti:Ja yks'kutonen...![]()
Hä, mitä vikaa ykskutosessa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tämmösen armottoman kovan k*teenvetäjän ei oikein ole vara olla kädetön.ahonen v kirjoitti:Odotan innolla lopputulosta... Et taidakkaan ihan kädetön jätkä olla
Niin - näissä ois kyllä syytä olla sisälokarit ainakin takana. Et satu muuten siekään tietämään jotta mitä ne nuo tankintorven juuressa olevat rojut on? Ei kai minkään tankin huohottimen tarvii olla noin paljon öljynjalostamon näkönen?Mikko K kirjoitti:Toissa talven colfia rakentaissa sama kohta yhtä huonossa hapessa. Mutta eipä ole sen jälkeen kukkinut eikä rapa menny tankkiin siinäkään
mulla olis semmonen käsitys kun tota hässäkkää kattelin niin siinä olis huohotus ja tankkaamiseetarvittava takapotku venttiili,sitten muista tuliko ruiskun paluuputli siihen samaan sotkuunHVM kirjoitti:Niin - näissä ois kyllä syytä olla sisälokarit ainakin takana. Et satu muuten siekään tietämään jotta mitä ne nuo tankintorven juuressa olevat rojut on? Ei kai minkään tankin huohottimen tarvii olla noin paljon öljynjalostamon näkönen?Mikko K kirjoitti:Toissa talven colfia rakentaissa sama kohta yhtä huonossa hapessa. Mutta eipä ole sen jälkeen kukkinut eikä rapa menny tankkiin siinäkään
Huohotus menee ymmärrykseen, mutta mihin ihmeeseen tankatessa takatukkaa..eiku siis potkua tarvitaan?touhottaja kirjoitti: mulla olis semmonen käsitys kun tota hässäkkää kattelin niin siinä olis huohotus ja tankkaamiseetarvittava takapotku venttiili,sitten muista tuliko ruiskun paluuputli siihen samaan sotkuunhyvällä tuurilla sehän vois olla näin,mutten menis vannomaan
No mie korjasin lausuntoa totuudenmukasemmaks! Elä veikkosella myy volskias!MJF kirjoitti:HVM kirjoitti:Ei mitään - pitäähän se volskilla yks tehokaskin moottori mallistossa olla.MJF kirjoitti:
Hä, mitä vikaa ykskutosessa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nyt masentaa tyttömoottorikaveria niin että laitoin tyttömoottoriauton myyntiin
Nii, ja tässähän on kato paineilmalla kytkevä 42-portainen ropottilaatikko, ei tässä mitään vaijereita etes ookkaan.Mitsu kirjoitti: Ai Perkele ei sovikkaan toi Golffin vaijeriMulla on toi 1.3 koneella ja sulla on isolohkolla
Korjausopas on vielä saatava sinne TajunkankaalleHVM kirjoitti:Nii, ja tässähän on kato paineilmalla kytkevä 42-portainen ropottilaatikko, ei tässä mitään vaijereita etes ookkaan.Mitsu kirjoitti: Ai Perkele ei sovikkaan toi Golffin vaijeriMulla on toi 1.3 koneella ja sulla on isolohkolla
Ykkösellä kulkee 280, ja suurimmalla vaihteella sitten 320. Aika outo välitys, ja vaihtaa muuten sitten ja v*tun tiuhaan.
On se vahvistettu, kolomella lisäpannalla on pohjassa kiinni.dealer kirjoitti:Onko lootaa vahavistettu ?
Nuilla väännöillä saattas kannattaa käyttää siekkisellä ettei antauvu.
Mitenkähän tuo tänne taivaltas? Käy kylypemässä?Mitsu kirjoitti: Korjausopas on vielä saatava sinne TajunkankaalleSe ainakin on sopiva