Mese goes extreme: HVM:n talviauto - Ready to rumble?

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

dealer kirjoitti:Onko lootaa vahavistettu ?
Nuilla väännöillä saattas kannattaa käyttää siekkisellä ettei antauvu. :pappa:
ei tartte :o laitoin sinne veturin jarrupalat pannoiks ja valurauta jauhoo öljyn sekaan kuljettaa lämpöö pois ettei öljyt kuumia liikaa,kun ei ollu lauhutinta :shock:ja sikaliimaa saumoihin ulkopuolelle ettei vuoda oljyä :roll:sen takia niitä vetoakseleita menee vittakselle kun lootan pannat pitää hyvin,nelosella on havaittavissa pientä tärinää kierrosten noustua 28541r/min,mutta johtunee pyörien sutimisesta :idea:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

touhottaja kirjoitti:
dealer kirjoitti:Onko lootaa vahavistettu ?
Nuilla väännöillä saattas kannattaa käyttää siekkisellä ettei antauvu. :pappa:
ei tartte :o laitoin sinne veturin jarrupalat pannoiks ja valurauta jauhoo öljyn sekaan kuljettaa lämpöö pois ettei öljyt kuumia liikaa,kun ei ollu lauhutinta :shock:ja sikaliimaa saumoihin ulkopuolelle ettei vuoda oljyä :roll:sen takia niitä vetoakseleita menee vittakselle kun lootan pannat pitää hyvin,nelosella on havaittavissa pientä tärinää kierrosten noustua 28541r/min,mutta johtunee pyörien sutimisesta :idea:
:lol:

No eipä naureta vakavalla asialla. :?

Se on tosiaan vielä ratkaisematta että mikä alkaa ravistaa voimansiirrossa kun moottorin kierrokset lähestyvät kolmeakymmentätuhatta, mutta kaitpa se tässä ensi viikolla selviää kun päästään käyttämään autoa varapyörän suuntauksessa. :?
audimies
Mopomiesten kuningas
Viestit: 3068
Liittynyt: 17.11.2006 18:42
Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja audimies »

Tajunkankaan volkkarimies kirjoitti:
:lol:

No eipä naureta vakavalla asialla. :?

Se on tosiaan vielä ratkaisematta että mikä alkaa ravistaa voimansiirrossa kun moottorin kierrokset lähestyvät kolmeakymmentätuhatta, mutta kaitpa se tässä ensi viikolla selviää kun päästään käyttämään autoa varapyörän suuntauksessa. :?
oiske se pakoputken paukkulaakeri :lol: Oikeesti onko se apparinpuoleinen vetarin värinänvaimen paioillaan?
big jopo
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

se ravistus vissiin johtuu takimmaisen kumityynyn väljästä ristittapin neulalaakerin kiertovoitelun puutteesta ja varapyörän nekatiivisesta kasterista :roll:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

audimies kirjoitti: oiske se pakoputken paukkulaakeri :lol: Oikeesti onko se apparinpuoleinen vetarin värinänvaimen paioillaan?
Ei se muistaakseni oo paikallaan. Jottei ravistas se tankiluukun luona oleva kemiantehtaan pienoismalli? :shock:

Ei tuo oikeesti pahasti vatkaa, voi olla ihan hyvin renkaista kotosin.
MJF
VW-1,6D-superturbottaja
Viestit: 611
Liittynyt: 03.10.2005 22:42
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja MJF »

Tai sitte sieltä on sammunu kampokammionkattovalo ja siellä on kiertokanget eksyneenä etsimässä tietä :shock:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

MJF kirjoitti:Tai sitte sieltä on sammunu kampokammionkattovalo ja siellä on kiertokanget eksyneenä etsimässä tietä :shock:
No voipi olla noinkin, mutta sanoppas turpomiehenä, jotta sekö se sammutti valon kun ajelen kolomen kilon huohotuspaineilla? Oisko tehä vaikka öljytikun putkeen pikkunen reikä, että paineet tippus sinne 2.8 tietämille? :shock:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

HVM kirjoitti:
MJF kirjoitti:Tai sitte sieltä on sammunu kampokammionkattovalo ja siellä on kiertokanget eksyneenä etsimässä tietä :shock:
No voipi olla noinkin, mutta sanoppas turpomiehenä, jotta sekö se sammutti valon kun ajelen kolomen kilon huohotuspaineilla? Oisko tehä vaikka öljytikun putkeen pikkunen reikä, että paineet tippus sinne 2.8 tietämille? :shock:
älä tee reikää siihen,ei se riitä puottaa paineita,vaan porraa venttiilikoppaan 60mm reikä reikäsahalla ja laita superlooni patjaa pala reiän tukkeeksi niintulee vielä kauniimpi käyntiääni :idea:
MJF
VW-1,6D-superturbottaja
Viestit: 611
Liittynyt: 03.10.2005 22:42
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja MJF »

Saattaa olla niinkin, liian kova paine poltti päreen loppuun.
Kokeileppa jättää yksi sytytystulppa pois niin paineet putoaa yhden neljäsosan. Vai putoaakohan ne jo liikaa sillä :? Laskisi tuo huippuvääntökin pikkasen niin kestäisi voimansiirto muutenkin paremmin.
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

HVM kirjoitti: Oisko tehä vaikka öljytikun putkeen pikkunen reikä, että paineet tippus sinne 2.8 tietämille? :shock:
Nono. Eipäs seppäillä omia, tehdään kerralla oikein.
Pro HVM
Avatar
puuhapena
Viestit: 680
Liittynyt: 25.7.2006 20:47
Paikkakunta: valkeakoski

Viesti Kirjoittaja puuhapena »

siis toi voimansiirtovikahan johtuu yksinkertaisesti siitä että kartaaniakselin
kondensaattori ei anna kipinää jarruille.!!
Oi mikä ihana mies. Naisten ja eläinten ystävä ja ajaakin vielä Mercedes Bentsillä.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

puuhapena kirjoitti:siis toi voimansiirtovikahan johtuu yksinkertaisesti siitä että kartaaniakselin
kondensaattori ei anna kipinää jarruille.!!
saattaa olla mutta ite epäilen tankin luukun kampiakselin kiertokangen tasapainon kulumista lopuilleen :D
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Vähä purkasin kumikaaria:

Kuva

Ei toinna tehdä muuta kuin poistaa irtoruoste, sinkitä ja vetää vaseliini väliin. :idea:

Koko takaneljännes saa uuden maalin. :twisted:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

vaseliinit on ensviikolla tulossa :idea:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

touhottaja kirjoitti:vaseliinit on ensviikolla tulossa :idea:
Juu, kiitos ja nou hätä - akka kuulemma lainaa omistaan. :whistle:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Vetäsin lisää sinkkiä mätäkohtiin, sekä hiomavärin kaareen. Nyt saa muhia rauhassa huomiseen asti, sitten jatketaan.

Kuppa on lähtenyt liikkeelle alumiini-popniiteistä, joilla joku nero on vetänyt kro...kumikaaren kiinni - ihme sinällään. :jerkit:

Helemat ei onneks olleet lahot. :D
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

salvat paketoitu :D nyt kun sais kyyvin vielä onnikka-asemalle,niin kaikki olis hyvin :wink: inffoo tulee myöhemmin yv:lle :idea:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

touhottaja kirjoitti:salvat paketoitu :D nyt kun sais kyyvin vielä onnikka-asemalle,niin kaikki olis hyvin :wink: inffoo tulee myöhemmin yv:lle :idea:
Ei pienintäkään kiirettä, on täällä vaseliinia vaikka kuinka. Laita matkaan vaikka sitten kun on ässä läjässä. :D
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

nyt on loota melkein kasassa,vain venttiili pöytä on irti :roll:
no nyt otin kuvan koko paineen säätö venttiilistä kaikkine osineen,kun sitä sillon tällön kysellään :idea:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Tänään tuli vaihdettua metelöivä takapyöränlaakeri:

Kuva

Syyllinen p*skana oleva ulkokooli:

Kuva

Huom! Tasokas lähikuva. 8) :shock:

Takakulmakin tuli maalattua, mutta h*mo-kameran patterit loppuivat tähän kohtaan :supersad::

Kuva

Semmonenhan siitä tuli niinkun on jo totuttu, ja kuva otetaan sitten huomenna. Sen verran kuitenkin uskallan luvata, että kun akka näkee maalausjäljen, on Tajunkankaan karvavaakuna välittömästi salossa. :sex:

Väsyttäähän tuo, puol päivää tärväänty eto hommassa. :shock: No onneks piäsöö yöks töihin lepäilemään... :jerkit:

Jotta näin.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

No vielä sieltä pattereista yhen kuvan verran virtaa heru kun anto värkin levätä tovin :

Kuva

Kuvaajat osannee sanoa mitä nuo läntit on kuvassa, autossa niitä ei joka tapauksessa ole. :shock: P*skaa linssissä? Tankinluukku on vielä jynssäämättä, eli sen takia se on eri värinen kuin muu nurkka. Rajat tuli nyt siis kattolistaan, kontinkanteen ja takaoveen. Ei ne juur silimään hyppää. :roll:

Pitää kuvata vielä huomenissa paremmin. :idea:
audimies
Mopomiesten kuningas
Viestit: 3068
Liittynyt: 17.11.2006 18:42
Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja audimies »

JOko se on kiilloituskoneen hankkinut vai jynsäätkö käsin? :roll: .
big jopo
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

audimies kirjoitti:JOko se on kiilloituskoneen hankkinut vai jynsäätkö käsin? :roll: .
Eipä tässä oo vielä kerenny semmoseen kauppaan mistä kone löytys. No, kiillotellaan sitten kun kone on, mutta tuon läpän nyt jaksaa jyystää vaikka käsinkin. :shock:
Avatar
Makemyday
Lingua-Guerrilla
Viestit: 532
Liittynyt: 27.10.2005 19:37

Viesti Kirjoittaja Makemyday »

...on muuten karseessa kunnossa tuo lattia. :shock:
"?"

--
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Makemyday kirjoitti:...on muuten karseessa kunnossa tuo lattia. :shock:
Jaha, no siivotaan! :shout:

Puupiä... :lol:
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Mitenkäs Jedistä nyt takapyöränlaakeri sano työsopimuksen irti :shock: yleensähän ne kestää jopa satoja kilometrejä :lol:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Harju kirjoitti:Mitenkäs Jedistä nyt takapyöränlaakeri sano työsopimuksen irti :shock: yleensähän ne kestää jopa satoja kilometrejä :lol:
Kovat tehot ottaa veronsa. :ope:

Tässä pari kuvaa eilisistä tekeleistä. P*skaantuahan tuo jo nyt tänään kerkis, mutta ei kai tuo haitanne:

Kuva

Kuva

Tänään ei taida keretä harrastamaan. :(
Avatar
Jarno.V
Opel - spesialisti
Viestit: 1021
Liittynyt: 30.9.2005 18:12
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.V »

Tuo uretaanilippa on kyllä kertakaikkiaan hieno, tuo toimii aina, joka vehkeessä 8)
Tietty vaatii nuo risukasavanteet rinnalleen :idea:
Jos ei kulje niin kromaa se.
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Jarno.V kirjoitti: Tietty vaatii nuo risukasavanteet rinnalleen :idea:
Äläpä käy haukkumaan yyber hienoja vanteita risukasoiks :!:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Jarno.V kirjoitti:Tuo uretaanilippa on kyllä kertakaikkiaan hieno, tuo toimii aina, joka vehkeessä 8)
Tietty vaatii nuo risukasavanteet rinnalleen :idea:
Eipä aleta arvostelemaan keskeneräisiä töitä, eikä eritoten niitä joita ei ole vielä edes aloitettu. 8) Se ei oo kun yks kaunis päivä kun alla on 22" kromivanteet, ja vaihdetussa kontinkannessa semmonen siipi että rekat menevät ilmavirrasta katolleen kun tulevat vastaan. 8) :lol:

Luukku on tosiaan niin mätä, ettei sitä kannata enää laittaa kuntoon, saati irrottaa siitä yhtään osaa. :eec:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”