ei tarttedealer kirjoitti:Onko lootaa vahavistettu ?
Nuilla väännöillä saattas kannattaa käyttää siekkisellä ettei antauvu.


ei tarttedealer kirjoitti:Onko lootaa vahavistettu ?
Nuilla väännöillä saattas kannattaa käyttää siekkisellä ettei antauvu.
touhottaja kirjoitti:ei tarttedealer kirjoitti:Onko lootaa vahavistettu ?
Nuilla väännöillä saattas kannattaa käyttää siekkisellä ettei antauvu.laitoin sinne veturin jarrupalat pannoiks ja valurauta jauhoo öljyn sekaan kuljettaa lämpöö pois ettei öljyt kuumia liikaa,kun ei ollu lauhutinta :shock:ja sikaliimaa saumoihin ulkopuolelle ettei vuoda oljyä :roll:sen takia niitä vetoakseleita menee vittakselle kun lootan pannat pitää hyvin,nelosella on havaittavissa pientä tärinää kierrosten noustua 28541r/min,mutta johtunee pyörien sutimisesta
oiske se pakoputken paukkulaakeriTajunkankaan volkkarimies kirjoitti:
![]()
No eipä naureta vakavalla asialla.![]()
Se on tosiaan vielä ratkaisematta että mikä alkaa ravistaa voimansiirrossa kun moottorin kierrokset lähestyvät kolmeakymmentätuhatta, mutta kaitpa se tässä ensi viikolla selviää kun päästään käyttämään autoa varapyörän suuntauksessa.
No voipi olla noinkin, mutta sanoppas turpomiehenä, jotta sekö se sammutti valon kun ajelen kolomen kilon huohotuspaineilla? Oisko tehä vaikka öljytikun putkeen pikkunen reikä, että paineet tippus sinne 2.8 tietämille?MJF kirjoitti:Tai sitte sieltä on sammunu kampokammionkattovalo ja siellä on kiertokanget eksyneenä etsimässä tietä
älä tee reikää siihen,ei se riitä puottaa paineita,vaan porraa venttiilikoppaan 60mm reikä reikäsahalla ja laita superlooni patjaa pala reiän tukkeeksi niintulee vielä kauniimpi käyntiääniHVM kirjoitti:No voipi olla noinkin, mutta sanoppas turpomiehenä, jotta sekö se sammutti valon kun ajelen kolomen kilon huohotuspaineilla? Oisko tehä vaikka öljytikun putkeen pikkunen reikä, että paineet tippus sinne 2.8 tietämille?MJF kirjoitti:Tai sitte sieltä on sammunu kampokammionkattovalo ja siellä on kiertokanget eksyneenä etsimässä tietä
Eipä aleta arvostelemaan keskeneräisiä töitä, eikä eritoten niitä joita ei ole vielä edes aloitettu.Jarno.V kirjoitti:Tuo uretaanilippa on kyllä kertakaikkiaan hieno, tuo toimii aina, joka vehkeessä![]()
Tietty vaatii nuo risukasavanteet rinnalleen