Yritin haulla, mutta en löytänyt mitään selkeitä tarinoita juuri 290 lastuttamisesta (=ohjelmoinnista). Millaisia kokemuksia muilla on, kannattaako ko. hommeli teettää? Onko tuolle Digituningille mitä vaihtoehtoja? Kuka näitä teksisi tässä pk-seudulla? Tässä nyt kysymyksiä ihkaensimmäisen viestini kunniaksi
290 lastutus
290 lastutus
Reksiteröidyinpä juuri tänne foorumille. Jo pitkäaikaisena Mersumiehenä vaihdoin juuri autoa tuollaiseen '98 290 TD väyryseen. Yksi kaveri sanoi lastuttaneensa samanlaisen jossain pajalla. Kuulemma tuli vääntöä etenkin alakierroksille. Samalla tuli vähän savutusta
Yritin haulla, mutta en löytänyt mitään selkeitä tarinoita juuri 290 lastuttamisesta (=ohjelmoinnista). Millaisia kokemuksia muilla on, kannattaako ko. hommeli teettää? Onko tuolle Digituningille mitä vaihtoehtoja? Kuka näitä teksisi tässä pk-seudulla? Tässä nyt kysymyksiä ihkaensimmäisen viestini kunniaksi
Yritin haulla, mutta en löytänyt mitään selkeitä tarinoita juuri 290 lastuttamisesta (=ohjelmoinnista). Millaisia kokemuksia muilla on, kannattaako ko. hommeli teettää? Onko tuolle Digituningille mitä vaihtoehtoja? Kuka näitä teksisi tässä pk-seudulla? Tässä nyt kysymyksiä ihkaensimmäisen viestini kunniaksi
Tervetuloa meselle, Joe Cool.
Minulla on hämärä muistikuva, että joku foorumin ammattimekaanikoista (Dealer tai Lucky Dog?) olisi testannut lastutettua 290:ä joskus. Oli kyse sitten 290:stä tai muusta mallista, niin kyllä kokemukset lastutuksesta on ollut pelkästään positiivisia.
Jos päätät autosi lastuttaa, niin ei ehkä kannata valita pajaa sillä perusteella, mikä on lähinnä, vaan samantien paras. Vaikka joutuisit ajamaan 400km eestaas, niin ei sitä tarvitse tehdä kuin kerran.
Mikä sitten on paras, siihen en osaa antaa neuvoja.
Minulla on hämärä muistikuva, että joku foorumin ammattimekaanikoista (Dealer tai Lucky Dog?) olisi testannut lastutettua 290:ä joskus. Oli kyse sitten 290:stä tai muusta mallista, niin kyllä kokemukset lastutuksesta on ollut pelkästään positiivisia.
Jos päätät autosi lastuttaa, niin ei ehkä kannata valita pajaa sillä perusteella, mikä on lähinnä, vaan samantien paras. Vaikka joutuisit ajamaan 400km eestaas, niin ei sitä tarvitse tehdä kuin kerran.
Mikä sitten on paras, siihen en osaa antaa neuvoja.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

-Jokaisella kukalla on juuret

- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
www.digituning.fi
www.motorheaven.fi
E 290TD 95 kW (129 hp) 300 Nm -> 114 kW/155 hp 360 Nm
www.debil.fi
Rican softa, mutta ei näy listassa 290TD, kysyä kannattaa!
Erit: nii ja oikkee törkkiäst tervetulemast!
E 290TD 95 kW (129 hp) 300 Nm -> 114 kW/155 hp 360 Nm
www.debil.fi
Rican softa, mutta ei näy listassa 290TD, kysyä kannattaa!
Erit: nii ja oikkee törkkiäst tervetulemast!

Ja pöydän alta löytyy kovempiakin ohjelmia.Tomaatti II kirjoitti:www.digituning.fiwww.motorheaven.fi
E 290TD 95 kW (129 hp) 300 Nm -> 114 kW/155 hp 360 Nm
Näin olen ymmärtänyt jo näiden sivujen lyhyehköllä selailullaMika.T kirjoitti:Ja pöydän alta löytyy kovempiakin ohjelmia.
Ko. auto on ihan arkinen käyttöpeli, ei harrasteauto ja siksi mukavuus ja luotettavuus ovat avainsanoja. Luulenpa Konin FSD-iskareiden menevän lastutuksen edelle tärkeysjärjestyksessä