Mittariston&kojetaulun valoista ?

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Arapaho

Mittariston&kojetaulun valoista ?

Viesti Kirjoittaja Arapaho »

Onko kaikki mitt+kojetaulun lamput lasikantaisia?Meinaan vaihtaa ledeihin,enkä viittis turhia investointeja tehjä.
Oli muuten mielenkiintoinen rojekti saada rikkoutunut lampunkanta pois ajovalojen katkaisijasta,teetti melkeen tunnin töitä..näpit ko nippu..hmh..talousnakkeja eikä ollu riitt.pienijä pihtejäkään.Ed.omistaja oli yrittänyt vaihtaa lamppua ja epäonnistunut siinä kunnolla.Kys.lampussa oli muuten muovikanta?Siksi kyselenkii nuita lamppuja,jotta voi varautua.
nooh..laitoin uuden lampun sisään ja valkeus tulkoon!?Ei tullut..lamppu valaisee vain oranssin silmän ko kiskasee sumarit päälle,eli mänkö jottai pieleen?Valkea nuoli ei herää palamaan.Katkaisijan raamivalothan kait vaihetaanki eri paikasta?meinaan niitä symbolimerkkijä.
Mun mesessä muutes löytyy lumiukon sisälletulon estokytkin,heh.Ikkunoidenavaajien vieressä on oik/vas liikkuva katkaisija jolle en keksi muutakaan tarkoitusta.Ko käännän oikealle,ni tulee lumiukko näkösälle.Kait se jokin lukitus on?Ei lukitte ikkunoita eikä ovia,eli kakaralukko se ei liene?Tai sitten ei vaan vörkitä?Ohjekirja aatun murteella eikä Alfamerin kirjakaan apua anna.Yleisteos näyttää olevan muutenki koko opus.Onha nuita mallejakin eri versioilla jokunen,mutmut.
Kamalasti kymysyksiä,koittakee kestää..kyl miekii joskus opin.
Oppimista auttaa hianosti tehdyt sivutkin,joilla käyttäjinä osaajia.
Ei pärjää volvovoorumi näille,ei.Kiitokset tekijöille !jonkunverran olen sivuja koittanu väsätä,joten oon hajulla millasen homman ootte tehneet.
Ainii...mese on E300d/w124 vm.91.Kolmas omistaja muuten autolla,mittarissa "vain"288ooo,joten kilometrejä paljon edessä,I HOPE!
EDIT: helskuta..mie löysinki ne ohjeet mekasta :oops: Näinkö noppeesti vanhakii oppii?
Tabuli

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

Oli kyllä niin mielenkiintoisesti kirjoitettu putkeen, ettei jaksanu lukea loppuun..
Vink vink... :D
MB W639 3.0CDI
Jeep Grand Cherokee 4.7
Arapaho

Viesti Kirjoittaja Arapaho »

AI...suonetten anteexi maalaisuuteni..vinkvink.
Minä kun ajattelin(sorry)että jos kerron tarkemmin niin ei tartte kysellä.
Pannaan kuuloelimen taakse.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”