Nyt puhun omista kokemuksistani, eli pakastepussit pois sierainten läheisyydestä:
Tojota taitaa olla se ainoa korjattavaksi suunniteltu noista idän ihmeistä, Datsuni vähän huonompi (eli ikäistensä etuvetosakemannien tasoa).
Noita M-kirjaimella alkavia japsiautomerkkejä en halua alkaa edes muistelemaan, korjattavuuden ja huollettavuuden kannalta.

No pakkohan se kait on...
Erääseen japanialaiseen M-autoon kytkinremppa ja jakoremminvaihto, pyöränlaakereita ja muutama tukivarsi, sekalaista sähköremonttia, sekä tietysti polttoainetankkiin uudet lähdöt.

Rystyset ja ranteet verillä, ja pakissa muistona monta rälläkällä modifioitua työkalua, kaikki tämä ylenpalttisen ahtauden takia.
Toisenmerkkiseen japanialaiseen M-autoon ruosteremonttia, tukivarsien ja nivelien vaihtoa, pakoputkiremonttia, sähköremonttia. Katkenneiden ja mälvääntyneiden pulttien kanssa monta kivuliasta rystys- ja rannevauriota.
Tojotasta saatujen omistuskokemusten valossa saattaisin moisen jopa vielä joskus omakseni ostaa.
