Tojotoissa vikaa?
Tojotoissa vikaa?
Ei oo tojotan moottoritkaan enää niinku ennentöks
S212 350 CDI
EXÄT:
C219 320 CDI
S211 270 CDI
S203 200 CDI
S210 300 TDT
W124 300 D 24V
S124 250 D
W210 220 D
W124 200 D
EXÄT:
C219 320 CDI
S211 270 CDI
S203 200 CDI
S210 300 TDT
W124 300 D 24V
S124 250 D
W210 220 D
W124 200 D
Aivan. Nykyisissä tojoissa on sitä paitsi erilaisia vikoja siinä missä muissakin uusissa peleissä. Enää ei tuotteita testata muutamaa vuotta jaappanissa ennen tänne tuontia, vaan euroopassa suunnitellut ja valmistetut menopelit tuodaan heti enemmän tai vähemmän keskeneräisinä markkinoille. Alihankkijat suoltavat hyvin pitkälti samaa saastaa mitä tuottavat epäluotettavina pidetyille eteläeurooppalais merkeille. Tuleeko tänne tojoja japanista enää olleenkaan haisuja lukuunottamatta? Tehtaat sijaitsevat Englannissa, Ranskassa, Turkissa ja Slovakiassa.
Nykypäivänä kehityksen vauhti ja vaatimukset ovat liian kovia, mitään ei ehditä kehittää ja testata valmiiksi kun tuotetta pitää jo muuttaa.
Autot eivät saa kohta tuottaa päästöjä lainkaan, ei ihme että joudutaan tekemään niin vaikeita järjestelmiä etteivät ne toimi / kestä varsinkaan Suomen talvessa.
Esimerkiksi mersun CDi - moottori olisi varmasti paljon parempi ilman pakokaasukierrätystä ym. ajamisen ja käytön kannalta tarpeettomia härpättimiä.
Autot eivät saa kohta tuottaa päästöjä lainkaan, ei ihme että joudutaan tekemään niin vaikeita järjestelmiä etteivät ne toimi / kestä varsinkaan Suomen talvessa.
Esimerkiksi mersun CDi - moottori olisi varmasti paljon parempi ilman pakokaasukierrätystä ym. ajamisen ja käytön kannalta tarpeettomia härpättimiä.
wiimax.fi
Ainakin väyrynen lähtee nyt paremmin käyntiin ilman näitä härpättimiä ohjaavaa tankoa vai mikä raudankappale lienee. Mersu on siksi niin kallis kun siinä ihan turhia osia. Lähetetään Dealer Stuttgarttiin repimään turhat osat mersuista poisdealer kirjoitti:Esimerkiksi mersun CDi - moottori olisi varmasti paljon parempi ilman pakokaasukierrätystä ym. ajamisen ja käytön kannalta tarpeettomia härpättimiä.

No näköjään toimiva uusi auto on harvinaisuus, kun ei edes toyotaan voi luottaa.
Vastuullista toimintaa sinällään ettei huonoksi tiedettyä myydä asiakkaille, vaan ongelmat korjataan
Ranskalaisissahan on ollut iät ajat paljon vakampia ongelmia, eikä niissä ole kehdattu edes korjata niitä ongelmia. Itse asiassa on suunniteltu aivan uusia malleja, joissa on ihan samat ongelmat ja jopa entistäkin huonommin suunnitellut rakenteet. Ei ole siis tehty yhtään mitään ongelmien poistamiseksi 
Vastuullista toimintaa sinällään ettei huonoksi tiedettyä myydä asiakkaille, vaan ongelmat korjataan


MB E 300D -93
MB E 320cdi -99
MB E 320cdi -99
No joo, juttelin yhden taksikuskin kanssa viime viikolla ja hän sanoi että heillä ja monella muullakin on viimeinen toyota tallissa. Kuulemma luvattoman paljon korjaamopäiviä. Siksi paljon niitä jo takseissa on että en usko enään urbaaniksi legendaksi. Toisaalta en oikein ymmärrä kun Mondeoon meinasivat ainakin nuo hyväkkäät vaihtaa 

Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.