Autokuume
Autokuume
Kyseinen tauti painaa päälle. Joku harraste kehonsiirtoväline olisi ostettava joka selittää autotallissa majailun. Jenkkiä kattelin, mutta sitten pomppasi tämmönen http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sl/3592072 eteen. Mulla ei mersuista ole muuta kokemusta kun taksin takapenkillä istuskelu. Siispä gurut kertokaa... ilmeisesti kasikone? Mihin kandee kiinnittää huomiota kun menee katsomaan jne...korimalli W107 ?? Kaikki vihjeet tervetulleita !
-
- Viestit: 605
- Liittynyt: 19.10.2010 14:10
Re: Autokuume
Kasihan tuossa, viisilitrainen moottorikoodiltaan M117.JPT kirjoitti: ilmeisesti kasikone? ...korimalli W107 ??
Korimalli on W107, tai tarkasti ottaen R107 jos käytetään tuota roadster-avokkaiden R-etuliitettä. On muuten varsin pitkäaikainen korimalli, mallia tehtiin 1971-1989. Aavistuksenomaisia muutoksia korin ulkoisiin osiin tuli 1985. Sisustaahan on modernisoitu useampaankin otteeseen, mutta pääosin muodot ovat sisälläkin säilyneet alkuperäisen näköisinä. Tekniikan osalta suurimpia muutoksia tapahtui 1980 kun veekasit muuttuivat kevytmetallilohkomalleihin (350 -> 380, 450 -> 500) ja 1985 twincam-kuutonen muuttui M103 tyypin moottoriksi (280 -> 300). Jenkkilään ja mm. Japaniin tarjoiltiin myös isolohkokasia 560 SL.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
heikkoja paikkoja voi olla missä vaan mutta kaikki nekin on kyllä ihan tehtävissä (joskus on meinannut heittää vesinaurun puolelle tuon mun R107:kan kanssa)
tuskin tuo nyt ihan paska voi olla kun on 10vuotta uudempi kun tuo mun,kannattaa silti tarkastella huolellisesti,esim jos vaihteiston lähettyvillä olevien vedenpoistoletkujenpäät on värjääntyneet ruosteen ruskeiksi niin todennäköisesti on hapantuminen ainakin alkanut puhallinlaatikossa(ei niitä helpoimpia paikkoja),avoautoa kun menee ostamaan on hyvä muistaa että myös sisäpuoli on voinut saada vettä ja kunnolla,siksi esim kauppakassikolo tuolla penkkien takana,niin sen pohja kannattaa tarkastaa..
auton alla kannaattaisi viettää enemmän aikaa ja katsoa oikeen kunnolla jokainen neliösentti, etulampun päälliset voi olla ruosteessa jos ei ole lokareita ollut aina ja tuskin on mutta sen saa hyvin kädellä kokeiltua,,
Eli ruostetta kannattaa etsiä.ja jos pientä kukkaa löytyy sieltä täältä voi kukista tulla oikeen kunnon reikiä vaikka tuntuisi aluksi että hiekkapaperilla ja maalilla selviää..
osta osta osta..
vanteethan tuossa näyttäisi olevan ihan kauhean näköiset,mutta voin ottaa ne ilmatteeksi,,sunnuntai ajeluun
tekniikaanhan tekee aina ihan mielellään pieniä parannuksia..
tuskin tuo nyt ihan paska voi olla kun on 10vuotta uudempi kun tuo mun,kannattaa silti tarkastella huolellisesti,esim jos vaihteiston lähettyvillä olevien vedenpoistoletkujenpäät on värjääntyneet ruosteen ruskeiksi niin todennäköisesti on hapantuminen ainakin alkanut puhallinlaatikossa(ei niitä helpoimpia paikkoja),avoautoa kun menee ostamaan on hyvä muistaa että myös sisäpuoli on voinut saada vettä ja kunnolla,siksi esim kauppakassikolo tuolla penkkien takana,niin sen pohja kannattaa tarkastaa..
auton alla kannaattaisi viettää enemmän aikaa ja katsoa oikeen kunnolla jokainen neliösentti, etulampun päälliset voi olla ruosteessa jos ei ole lokareita ollut aina ja tuskin on mutta sen saa hyvin kädellä kokeiltua,,
Eli ruostetta kannattaa etsiä.ja jos pientä kukkaa löytyy sieltä täältä voi kukista tulla oikeen kunnon reikiä vaikka tuntuisi aluksi että hiekkapaperilla ja maalilla selviää..
osta osta osta..
vanteethan tuossa näyttäisi olevan ihan kauhean näköiset,mutta voin ottaa ne ilmatteeksi,,sunnuntai ajeluun
tekniikaanhan tekee aina ihan mielellään pieniä parannuksia..
Osta pois ja myy mulle vanteet!
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!