Automaagin vivustot
Automaagin vivustot
eli mulla on tollainen w124 200d -93. Jossa laatikko käyttäytyy jotenkin
huonosti, en oikein osaa selittää. mutta olisiko jollain laittaa kuvia siitä
konehuoneesta, jossa on ne kaasu/vaihteiston vivut? itse en omastani
näköjään kuvaa saanut (kamera teki tenän) mutta ne vivut (tai oikeastaan tapit) on siinä sellaiset
jotka antaa myöten vain toiseen ääriasentoon nähde. Onko liian vaikeasti selitetty?
huonosti, en oikein osaa selittää. mutta olisiko jollain laittaa kuvia siitä
konehuoneesta, jossa on ne kaasu/vaihteiston vivut? itse en omastani
näköjään kuvaa saanut (kamera teki tenän) mutta ne vivut (tai oikeastaan tapit) on siinä sellaiset
jotka antaa myöten vain toiseen ääriasentoon nähde. Onko liian vaikeasti selitetty?
Kaasu vivustosta lähtevällä vivulla ei ole muuta merkitystä kuin toimia kikdaunina
Yritä jotenkin kertoo tai tee viteo juutuuppiin ja linkitä se tänne niin auttaa sekin
Yritä jotenkin kertoo tai tee viteo juutuuppiin ja linkitä se tänne niin auttaa sekin
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
asiaan vähän lisäystä! tarkemmin äsken tutkien totosein, jotta kansirempan yhteydessä 8kk sitten. olin innoissani unohtanut ainakin laittaa pulttien päähän mutterit, koskee niiden tankojen sun muiden osien kiinnitystä imusarjaan
käyn huomenna pajalla ne kiinnittämässä ja katsotaan tilannetta sitten uudestaan. kuvankin saan varmaan siellä otettua

käyn huomenna pajalla ne kiinnittämässä ja katsotaan tilannetta sitten uudestaan. kuvankin saan varmaan siellä otettua

eli eli... en tosiaan oikein ole opiskellut diesel ja automaatti vehkeitä
joten, mikä on sen toisen vivun päässä oleva läppä joka rajoittaa ilman saantia? ryyppykö?? se oli lähes tulkoon kiinni kaasun asennosta riippumatta ja sitä tankoa säädin niin että täyskaasulla se on nyt auki. teinkö väärin? ja sitten se pakosarjan puolella oleva vipu, ohjaako se laatikkoa? Ja anteeksi suuresti tyhmät kysymykseni, mutta tuntuu että ainetta menee 8,5-11L /100km

joten, mikä on sen toisen vivun päässä oleva läppä joka rajoittaa ilman saantia? ryyppykö?? se oli lähes tulkoon kiinni kaasun asennosta riippumatta ja sitä tankoa säädin niin että täyskaasulla se on nyt auki. teinkö väärin? ja sitten se pakosarjan puolella oleva vipu, ohjaako se laatikkoa? Ja anteeksi suuresti tyhmät kysymykseni, mutta tuntuu että ainetta menee 8,5-11L /100km

Kuvat nuista auttaisi todella paljon tietäjiä. Löytyisikö netistä vastaavia kuvia jos haet hakusanalla: OM601?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tuo ryyppyhomma on EGR:n eli pakokaasun kierrätyksen venttiili. Se ei vaikuta tietääkseni laatikon toimintaan.
Tuo toinen vipu/vaijeri (Jos se on kytköksissä kaasuvipuun) taasen vaikuttaa kickdownin toimintaan, siitä en tiedä miten mutta siihen se vaikuttaa.
Tuo toinen vipu/vaijeri (Jos se on kytköksissä kaasuvipuun) taasen vaikuttaa kickdownin toimintaan, siitä en tiedä miten mutta siihen se vaikuttaa.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tämä voi olla täyttä puutaheinää, joku vahvistakoon oikeaksi/vääräksi: En ole aivan varma mutta tuo vaijeri tuossa koneen päällä joka on kaasuvivun kanssa yhteydessä säätää ilmeisestikkin vaihdot osakaasulla, kickdowniin se ei vaikuta.[/url]
http://mese.fi/mekka/index.php?title=W1 ... 4minen[url]
Tuosta päättelin että se vaikuttaisi pelkästään osakaasuvaihtoihin.
EGR:stä en osaa sanoa mitään.[/url]
http://mese.fi/mekka/index.php?title=W1 ... 4minen[url]
Tuosta päättelin että se vaikuttaisi pelkästään osakaasuvaihtoihin.
EGR:stä en osaa sanoa mitään.[/url]
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
EGR:n läppä kannattaa ottaa ruuveista irti ja viskata niin kauas mettään ettei sitä tule ikinä ajatelleeksi laittavansa takaisin.
Venttiilikopan yli menevällä vivustolla säädetään laatikolle menevän vaijerin "pituutta" Sillä säätyy laatikon vaihtokohdat. Eli jos haluat säätää vaihtokohtia korkeammille kierroksille niin kiristät vaijeria. Vastaavasti jos haluat vaihtokohtia alaspäin niin löysäät.
Kickdown on sähköinen. Nappula kaasupolkimen alla.
Venttiilikopan yli menevällä vivustolla säädetään laatikolle menevän vaijerin "pituutta" Sillä säätyy laatikon vaihtokohdat. Eli jos haluat säätää vaihtokohtia korkeammille kierroksille niin kiristät vaijeria. Vastaavasti jos haluat vaihtokohtia alaspäin niin löysäät.
Kickdown on sähköinen. Nappula kaasupolkimen alla.