Tempomat nypyttää
Tempomat nypyttää
Juu vakionopeussäädin humppaa vauhtia aina muutamankin kerran kun sen kytkee päälle. Siis sekunniksi kiihdyttää rajsusti sitten kaasu pois sekunniksi ja sama uudestaan 2-20 kertaa.
Melko nopeasti rauhoittuu yleensä mutta suht kiusallinen oire kyllä on. Mitään vikakoodeja ei anna Carsoftilla, tiedä sitten pitäiskö antaakaan?
Melko nopeasti rauhoittuu yleensä mutta suht kiusallinen oire kyllä on. Mitään vikakoodeja ei anna Carsoftilla, tiedä sitten pitäiskö antaakaan?
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
mun 1995 C220 1995 elegancessa humppaa kans. Olisko tässä sama boksi ku w124? eli kondensaattorit kuivahtanu? oireet on just samanlai. Mitä kylmempi auto on sisältä sen vähemmän humppaa, eli kun ei käytetä sisäpuhallinta, aamulla ei oo juuri mitää humppuuta ja sitte matkan jatkuessa se pahenee ku autossa alkaa sisälläki tarkenemaan.
Mulla kaiken lisäks vuonna 2008 teki vain toisinaan alamäessä sitä. Sillo epäiltiin jotain anturia. Mutta nyt alamäkihumppa on vähentynyt ja se on tasassemmin jokapaikas.
vaiheloota on automaatti 4v
Mulla kaiken lisäks vuonna 2008 teki vain toisinaan alamäessä sitä. Sillo epäiltiin jotain anturia. Mutta nyt alamäkihumppa on vähentynyt ja se on tasassemmin jokapaikas.
vaiheloota on automaatti 4v
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Ai onko se vika
Oon kuvitellu että toi ois ihan ominaisuus
Oon aatellu että se vakkari vaan toimii noin sekunnin taajuudella ja se ei tahdo saada nopeutta balanssiin, ni sen takia sitten soutaa ja huopaa. Kun en oo paremmasta ollu tietonen ni en oo tohon mitenkään reagoinu. Mulla on myös sellasta, että välillä se vaan putoo ton nykimisen jälkeen pois päältä. Joskus se lähtee päälle kun viiksestä näpäyttää ensin pois päältä ja sitten uudestaan päälle. Joskus se alkaa toimiin vasta kun on käyttäny autosta virrat pois päältä. Semmosen hoidon oon tohon nykismiseen keksiny, että pikkusen kun nostaa nopeutta, niin se loppuu välittömästi ja saattaa toimia taas monta kymmentä kilometriä ilman oireita.
Niin. itselläni tosiaan -91 w124, mutta josko boxit tai edes vian aiheuttajat olisivat samat.

Niin. itselläni tosiaan -91 w124, mutta josko boxit tai edes vian aiheuttajat olisivat samat.
ennen mese.fi välikuolemaa tääl oli tallessa w124 (ei ASR!) boksin korjausohjeet ja itsekin menestyksekäästi korjasin useamman lootan niil ohjeil. Mutta hukassa on nyt.
Herää kysymys, onko w202 tempomat-perusloota sama kuin w124?
Kuka se teki ne ohjeet vakkarin korjauksesta? Sinä joka erinomaiset kuvalliset ohjeet teit, onko kuvat hukassa, ei hätää Sergey tallensi ne! linkki
Kuka se teki ne ohjeet vakkarin korjauksesta? Sinä joka erinomaiset kuvalliset ohjeet teit, onko kuvat hukassa, ei hätää Sergey tallensi ne! linkki
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Unohtui omasta viestistä juuri tuo sama ilmiö, että monesti rauhoittuu kun nopeutta näpäyttää hiukan ylöspäin. Alaspäin jos näpäyttää niin ei autaMise kirjoitti:Semmosen hoidon oon tohon nykismiseen keksiny, että pikkusen kun nostaa nopeutta, niin se loppuu välittömästi ja saattaa toimia taas monta kymmentä kilometriä ilman oireita.

Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
Minä tein ne ohjeet ja otin kuvat. Voin yrittää kaivella nuo kondensaattorienSergey kirjoitti: Kuka se teki ne ohjeet vakkarin korjauksesta? Sinä joka erinomaiset kuvalliset ohjeet teit, onko kuvat hukassa, ei hätää Sergey tallensi ne!
arvot jostain esiin. 10 mikrofaradia näyttäisi olevan keltaiset ja vihreät
saattaisivat muistaakseni olla 22 mikrofaradia (uF). Sitten on ne mustat
konkatkin, kuvan mukaan 2,2 uF. Kaikille riittää 20 V.
Kuvat kertovatkin koko jutun. Jos kuvasta ei tunnista tinaimuria, kannattaa
harkita työn teettämistä TV-korjaamolla tms.
Omasta autosta vaihdoin konkat ja jarruvalokytkimen ja korjasin kylmät
juotokset ylijännitereleestä. Nyt toimii vakionopeudensäädin. Aiemmin se
joskus hiuksenhienosti nypytti auton lämmittyä ja kerran se painoi kaasun
pohjaan. Tuli kiire painaa täysillä jarrua, kun jarruun koskeminen ei
katkaissutkaan kiihdytystä.
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
Hoh, tulipas hyviä muistoja kun vähän tavallista liukkaampi 605:sella maustettu lankku teki tuon.Jarkko N kirjoitti:.. ja kerran se painoi kaasun
pohjaan. Tuli kiire painaa täysillä jarrua, kun jarruun koskeminen ei
katkaissutkaan kiihdytystä.

Tähdellisen parantola
Kiitos JarkkoN. Ostin tuossa muutama vuosi sitten 10 korjaussarjaa kun ahvenanmaalla oli useammalla systeemi rikki, ja tienasin muutaman kympin
Muutamat meni kaverinkin autoihin. Ei ollu järkee ostaa yhtä sarjaa 5 eurolla ja maksaa 12 euroo postikuluja kun samoilla postikuluilla sai 10
eli n. 6.20€ tuli kokonaiskustannukseksi huollon hinta kun teki itselle.
Päivitin tetoja tuonne 124 topiciin. Nämähän tääl 202 osastolla on vain suuntaa-antavia kun ei ole varsinaista tietoa varsinkin kun tuo boksi ei löydy ASR autoista -> vakiovaruste 202 muistaakseni faceliftin jälkeen.

Päivitin tetoja tuonne 124 topiciin. Nämähän tääl 202 osastolla on vain suuntaa-antavia kun ei ole varsinaista tietoa varsinkin kun tuo boksi ei löydy ASR autoista -> vakiovaruste 202 muistaakseni faceliftin jälkeen.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Tämä meni muistaakseni niin että W202 ja W210:ssa on nelivaihteisella automaatilla olevissa samanlainen systeemi kuin esim w124ssa.Sergey kirjoitti:
Sitten sähköohjatulla 5v laatikolla olevissa on vakkari rakennettu jo moottorinohjauspoksiin.
tuli herääminen. Tuolloin 3v sitten kun ostin tän auton, oli oikean ajovalon alipaineletkun liitin hiusmurtunut ja se alipainevuoto aiheurtti sen että valojen korkeus ei noussut ykkös eli perusasentoon. Samalla vakkari nypytti. Tuli vaan mieleen että en ikinä korjannut vasenta valoa tästä autosta
Korjasin 2€ liittimen apiko liittimen kuorella

ja nyt taas nypyttää. Eli, kakkosveikkaus:
Alipainevuoto jossakin (valon säätömoottori) ja sitäkautta vakkarin nypytys.
(kyllä, kerkisin jo tarkistaan mun apiko-korjauksen ja se on edellee ehjä)
Korjasin 2€ liittimen apiko liittimen kuorella

ja nyt taas nypyttää. Eli, kakkosveikkaus:
Alipainevuoto jossakin (valon säätömoottori) ja sitäkautta vakkarin nypytys.
(kyllä, kerkisin jo tarkistaan mun apiko-korjauksen ja se on edellee ehjä)
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Outo ilmiö tuli todettua lauantaina kun ajelin rassausmiittiin, vakkari toimikin aivan moitteettomasti. No tuskin kauaa toimii...
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi