
automaatista?
automaatista?
mistä vois etsiä vikaa tai voisko säätää kun ajaa kuuttakymppiä tai vähän yli nelosvaihteella niin saattaa heittää kakkoselle ja kaasua pitää käyttää ylhäällä sitten vaihtaa taas kolmosen ja nelosen. vaikuttaako se paineiden säätö tähän..tai sitte se johtuu vaan kovista pakkasista
-89 124/300d

-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
no se öljyn pintahan pitäs olla käynti lämpösenä melekein ylärajassa ja koneen käydessä p taikka N asennossa keppi ja kaikki vaihteet selattunageezer kirjoitti:öljyt (mobil atf 220) ja suodatin vaihdettu 2000km sitten. pitääkö sen öljyn tason olla tikun viivojen välissä lämpimänä ja valitsin p asennossa. miten se vaijeri vaikuttaa toimintaan? eikö se kickdowninkin pitäs pudottaa vaan yks pykälä. tasakaasulla se kumminki välillä hyppää neloselta kakkoselle

se kikulihan hakee just sopivan vaihteen päälle

mites se vaijeri on passattu, onko vaijeri kirreellä kaasupoljin ylläällä

-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
mitä kirreemmällä vaijeri sitä kovemmilla kierroksilla vaihtaagremlin kirjoitti:kokkeile säätää sitä vaijeria, en nyt muista muuttaako kiristäminen vai löysääminen vaihto kohtaa myöhemmälle mutta kokeilemallahan se selviää. sitte pikku testi lenkit ja hakee sopivan sääjön siihen.

kone sammuksiin sitten vaijerin pää irti ja vaijerin säätö sillai että vaijerin pään laittaa kaasuvivun palloon ettei tarvii vaijeria vetää eikä vaijerissa ola löysää, siinä sen säätö
