Itse tein epävirallisemman huuhtelin niin että tyhjensin ensin sen mitä laatikosta tuli suosiolla... oisko ollu jonkun 4 litraa.
Sitten laitoin kolmen litraa tavaraa sisään, ajoin hetken niin että sekoittui... ja taas ulos niin paljon kuin tavaraa tuli.
Sitten täytin kolmen litraa ja taas ajamaan öljyt lämpimiksi, sitten tsekkasin öljyn värin... oli jo niin punaista että löin loput öljyt sisään niin että ~80 asteessa oli tuon 64,4 - niin lähellä kuin mahdollista, tokihan tuossa oli toleranssinsa.
Eihän tuo vastaa mitään täyshuuhtelua (en tiedä edes miten se tehdään) mutta sisällä oleva tavara oli jo niin lupaavan väristä että olin siihen vaihtona tyytyväinen.
Viimeistään kun pääsin rattiin niin loputkin epäilykset katosi, laatikolla oli eroa kuin yöllä ja päivällä. Kytkin ei luista enää nimeksikään ja vaihto on nopea kuin ajatus. Ihan kuin tehoja olis tullut huikeasti lisää
Oli mielestäni ihan riittävä nyrkkipajavaihdoksi, ainakin lopputulos puhui puolestaan. Ja oli niin helppo nakki loppupelistä että vaihtaa nuo vaikka useamminkin. Hankalinta oli löytää se mittatikku, mikä tuli tehtyä jättimäisestä nippusiteestä. 11 vai 12 litraako tuota öljyä lie meni kaiken kaikkiaan.
Kiitokset kaikille vaihtoa kauhulla sivusta foorumilla seuranneille =)