Mastan jarrujen laittova, takajarruista kysymystä?
Mastan jarrujen laittova, takajarruista kysymystä?
Elikkäs pitäisi tuosta omasta vaihdella jarrupalat taakse, ajattelin että ei siinä varmaan kauaa nokka tuhise kun ei oo abs malli. Koppa varkku ja koneena 2.2i -96 ois vm. Onkos siellä mitään kummempaa mitä kannattaa varata palojen vaihdon oheen?
Viimeksi muokannut Sami R, 02.11.2011 11:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
VW 1200
Honda CBR 1000 F
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Irrrrrtooko?
Tosiaan vähä jotain voin tapaista sutaiset liukutappeihin jotta pelaa tasasesti, ja muista rälläkkä tai vastaava hiomakone, esim "raspiroope" on hyvä pitää jossain käden ulottuvilla, jos tuntuu että korroosio on päässy turvottamaan paikkoja, ja on palat ja satulat keskenään tiukasti naimisissa. Näin oli sprintterissä, ei perkale sisäpuolen pala ollu ottanu ollenkaan kiinni, oli niin tiukast satula turvonnu ruosteesta.

Tosiaan vähä jotain voin tapaista sutaiset liukutappeihin jotta pelaa tasasesti, ja muista rälläkkä tai vastaava hiomakone, esim "raspiroope" on hyvä pitää jossain käden ulottuvilla, jos tuntuu että korroosio on päässy turvottamaan paikkoja, ja on palat ja satulat keskenään tiukasti naimisissa. Näin oli sprintterissä, ei perkale sisäpuolen pala ollu ottanu ollenkaan kiinni, oli niin tiukast satula turvonnu ruosteesta.

Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Hyvällä viilalla ja hiekkapaperilla saa ihmeitä aikaan, konevoimalla monesti paljon ihmettelyä. Ainakin oman sprintterin satulat viilanneena olis saanut rälläkällä vaan sutta aikaan.Vensku_ kirjoitti:Irrrrrtooko?![]()
Tosiaan vähä jotain voin tapaista sutaiset liukutappeihin jotta pelaa tasasesti, ja muista rälläkkä tai vastaava hiomakone, esim "raspiroope" on hyvä pitää jossain käden ulottuvilla, jos tuntuu että korroosio on päässy turvottamaan paikkoja, ja on palat ja satulat keskenään tiukasti naimisissa. Näin oli sprintterissä, ei perkale sisäpuolen pala ollu ottanu ollenkaan kiinni, oli niin tiukast satula turvonnu ruosteesta.
Se että Motonetista saa yhtenä päivänä tiettyyn autoon Moparin varaosan ei valitettavasti tarkoita sitä, että se sama varaosa, esim. jarrupala, olisi Mopar seuraavana päivänä...
Kyllä ainakin meillä uskalsi ottaa ihan kunnon siivun sitä sellasta ruostemoskaa lamellilaikalla pois.
Ja motonet on ihan viiminen paikka mistä nykyään haen varaosia, jos auto pitää omassa käytössä olla, eriasia sitte jos myyntiin tekee autoa

Ja motonet on ihan viiminen paikka mistä nykyään haen varaosia, jos auto pitää omassa käytössä olla, eriasia sitte jos myyntiin tekee autoa

Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Tuli täsä taannoin tehtyä jarruremppa eteen, samalla laitoin kotelosuojaa oviin ja kaikkiin onkaloihin jotka löysin. Tais auto muuttua vähän hiljasemmaksikin kun ei pellit resoa enää niin. Jarrut irtosvatten helposti ja satulat olivat kahella pultilla kiinni, asennussarjan kanssa sai hinkata tovin että sai lian pois välistä. Tuli muuten tunnokkaat!
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
VW 1200
Honda CBR 1000 F
Kyllä ne liu'ut sun muut kannattaa tosiaan hyvin putsailla ja voidella, saa monta vuotta ajaa aika huoletta sen jälkeen. 
Buimuriin tein taakse käsijarrurempan, samalla liukuja voitelin. Eestä vois voidella liut tässä vielä. ABSit kettuilee, joku kehä on vähä rikki, lyö ihan kevyellä jarrullakin päälle absia ja ei meinaa pysähtyä millään.
Ja ne sprintterin takajarrut pitäis käyttää auki vielä hyvissä ajoin ennen katsastusta..

Buimuriin tein taakse käsijarrurempan, samalla liukuja voitelin. Eestä vois voidella liut tässä vielä. ABSit kettuilee, joku kehä on vähä rikki, lyö ihan kevyellä jarrullakin päälle absia ja ei meinaa pysähtyä millään.

Ja ne sprintterin takajarrut pitäis käyttää auki vielä hyvissä ajoin ennen katsastusta..

Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91