
H
On se kaunisPappi kirjoitti:
![]()
Tuossapa ei taida nivoja olla... Kuormajouset sujahtaa alle hyvin vikkelään kunhan ehtii vähän syventymään... Tulee kärryn vedostakin siedettävää.JiiTee_ kirjoitti:Onko nivomaatit paskana vai miksi perä on matalemmalla kuin keula?
Eikäkön oikee Volvon Suomea puhuvalla testerillä. Samalla kun tarkastettiin ruiskutusennakko hihnan vaihdon jälkeen. Kait sitä valoa joku muukin vika tiisselissäkin voi vilkutella, mut ko. asentaja sano tuon valokytkinvian olevan melko yleinen.Pappi kirjoitti:Kiitos tiedosta... Oliko tälle olemassa joku vikakoodi vai löytykö "arvaamalla".aaltojarvi kirjoitti:Meillä tiisseli-Jyllis poltti ajoittain kanssa sitä "lambda"valoasyyllinen löytyi viallisesta jarruvalokytkimestä.
Muuten hyvä teoria, mutta myös tuossa Volvossa takalasin pesurin letku tulee tulipellistä läpi ihan oikeasta ylänurkasta ja painuu taakse auton oikealla puolella, eli kuljettajan jalkatilan kastumiselle vähän epätodennäköinen selitys?Meissenkeri kirjoitti:En tiedä Volvosta mutta minulla oli yksi auto, jossa oli takalasin pesunesteen letkussa liitos vänkärin jalkatilan laitamilla. Se liitos oli irronnut ja jonkin aikaa tuli ihmeteltyä että ei tule takalasille vettä. Homma selvisi sitten kun aloin tutkimaan läpimärkää lattiamattoa.
Sen takia kysyin kun mainitsit vakkarin... Nimittäin tuon merkkivalon palaessa vakkari ei mennyt päälleaaltojarvi kirjoitti:Kait sitä valoa joku muukin vika tiisselissäkin voi vilkutella, mut ko. asentaja sano tuon valokytkinvian olevan melko yleinen.
Juu tosiaan semmosta ajoittaista se valon palaminen meiläkin oli. Siinä jarruvalokytkimes on jonkinsortin automaatti säätö, ja vaihto on kuulemma helppo homma kun osaa niksit. Minä en osaa mutta kuulemma sen saa hajalle melko helpostiPappi kirjoitti:Sen takia kysyin kun mainitsit vakkarin... Nimittäin tuon merkkivalon palaessa vakkari ei mennyt päälleaaltojarvi kirjoitti:Kait sitä valoa joku muukin vika tiisselissäkin voi vilkutella, mut ko. asentaja sano tuon valokytkinvian olevan melko yleinen.Oppinut ajamaan tuota työmatkaa ilman kaasujalan jatkuvaa käyttöä...
Aamulla kun käynnistin töihin lähtiessä niin merkkivalo ei jäänyt palamaan. Töihin saikin sitten ajella vakkaria hyödyntäen.