Hei,olen Sebu ja olen kaapisti..
Olen lukenut juttuja kauan mutta nyt päätin kirjoittaa omasta kaapistani. oma kaappi ei ole sinänsä kaappi vaan lava. 207D vuosimallia 1985. Kaikki dokumentit puhuvat sen puolesta että autolla on tosiaan ajettu vasta 270tkm. Auto on suomimyyty ja toiminut alusta peltifirman käytössä. Minulle auto tuli noin 4v sitten kun oli tarvetta saada rakennustavaraa kuskattua. Siinä käytössä se on vieläkin.
Autossa on Tampereella tehty lava tai ainakin laidat on. Ilmeisesti vaneri alla ja jokin epoksin tapainen päällyste. Kopin takana pitkäntavaran kuljetukseen teline ja alla ruotsalaisvalmisteiset alumiinivanteet. Luovuttaja oli vanha ambulanssi.
Autossa toimii tällähetkellä kaikki lukuunottamatta puhaltimen 1 nopeutta. Ilmeisesti se etuvastus on kärähtänyt.
Tänään pitäsi yrittää laimata taas kerran. Katsotaan miten käy. Voin vielä laittaa kuvan kunhan löydän moisen.
Onkos tietämystä kuuluuko valokatkaisijassa olla valo? (siis taustavalo) Jos kuuluu niin missä se poltin on? Voisiko se olla sen oranssin nysän alla?
Minusta tuo on niin mukava ajaa että autolla on nyt jo 3 kesää ajettu kaikki töihinajot ja muut kaupunkiajot. Ei tietenkään mikään tykki ole mutta aina se on kotiin tuonut. Silloinkin kun meni tuulettajan hihna poikki. Homma meni siten että lämmöt nousi korkeiksi jos luukku oli kiinni mutta kun luukku auki ajoi pystyi nilkuttamaan kotio.
Autoa on nyt tietysti jonkunverran tullut laitettua niin samalla kaikki asiat on ajateltu siihen suuntaan että saisi museoitua kun vuodet tulee täyteen. Elikkäs jos jollakin olisi ehyt kuskin penkki olisin valamis moisen ostamaan. Sekä kuskin kuramaton.
Täältä tähän.