












Tuollaista tänään puuhastelin , kun 560.sen perä meni maahan ja veikkaan ja toivon , että tuo yksi kuvattu listissa oleva o-rengas olisi kaiken syy mutta katsotaan
Otetaan perempia kuvia ja tuo oli jopa hauskasti sanottu, että huulitiiviste, kyllä se todeliisuudessa on o-rengastouhottaja kirjoitti:tiivistehän näyttäs olevan huulitiiviste ja ntakuulla ei pellaa jos noin paljon kaksinkerroin, nyt kyllä auttas oikein selevä kuva ja myös uuden tiivisteen kuva ja jonkinmoinen kuva siitä suojakumista mikä oli kaiketi rikki
Minun oli vielä oikeen otettava se o-rengas tarkasteltavalsi ja kyllä se o-rengas vaan on , huulitiivisteellähän kait tarkoitat sellaista jossa paine ajaa sen huulen eli reunan tiiviiksi jonnekin suuntaan, vai , sitten kun saan tuon tilalle uuden ,niin ei suurta vaivaa laittaa vaikka postipojan tuomaan tuo näytille sitten sen suojakumin mittoja , tuossa kun ihan kumitötsä huilailee,niin korkeus 2,5cm , isompi reikä 3,5cm ja siinä sitten 7mm reunus ja sinnne ulkoreunaan tulee metallirengas pitämään sen paikallaan ja siinä on sille renkaalle kolo ja huuli , toisen pään aukon halkaisija on noin 2,5 cm ja tuoosa kumissa on noita harjanteita pari kpl kyllä tässsä saattaa vielä jotain numeroitakin olla ,jos tarvii ja ottaa suurennuslasin käteen,touhottaja kirjoitti:minusta kun se ei näytä o-renkaalta vaan huuli tiivisteelätä, mikä ei ole poikkileikkaukseltaan pyöreänäkispä livenä
![]()
ton näköne suoja kumi vois löytyäkki
siis vapaa pituus ja molempien päiden reikien halkasija
Juu täytyy katsoa ja purkaa vielä, en luota tilanteeseen ollenkaan, jos ottaisi sen tähän tietokone pöydälle ja oikeen rauhassa pyörittelisi sitä yhdenn illantouhottaja kirjoitti:katoppas onko siinä kuutiossa jonkin putken reijän kohta sen männän laen ylitse kun mäntä on painettu alas, sillonhan vois käyttää jotain tappia millä lukita mäntä alas kokoomisen ajaksi